Syværk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.223 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Mist

Hej Alle Sammen..

Jeg sender dette indlæg ud da jeg er ved at forsøge og starte min egen lille sy virksomhed, jeg vil til at starte med sy sengetøj til børn, både piger og drenge, babydyner + puder, & Junior dyner + pude.. 

Pris pr. sæt er 150 kr. for et baby sæt ens mortiv

Pris pr. sæt er 100 kr. for baby sæt med hvidt stof på bagsiden. 

Pris pr. sæt 200 kr for junior sæt ens motiv

Pris pr. sæt 150 kr for junior sæt med hvidt stof på bagsiden

Håber der er nogle som er intereseret. Jeg sørger selv for fragt med postdanmark.. 

MVH Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
norby skriver:

Hej Alle Sammen..

Jeg sender dette indlæg ud da jeg er ved at forsøge og starte min egen lille sy virksomhed, jeg vil til at starte med sy sengetøj til børn, både piger og drenge, babydyner + puder, & Junior dyner + pude.. 

Pris pr. sæt er 150 kr. for et baby sæt ens mortiv

Pris pr. sæt er 100 kr. for baby sæt med hvidt stof på bagsiden. 

Pris pr. sæt 200 kr for junior sæt ens motiv

Pris pr. sæt 150 kr for junior sæt med hvidt stof på bagsiden

Håber der er nogle som er intereseret. Jeg sørger selv for fragt med postdanmark.. 

MVH Maria

Har du nogle billeder af et stof du har??

Kram Tina

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. maj 2010

Mist

s.tina skriver:

Har du nogle billeder af et stof du har??

Kram Tina

Dette er bare lidt af det første udvalg.. ) Der kommer mere udvalg i Juni måned. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
norby skriver:

Dette er bare lidt af det første udvalg.. ) Der kommer mere udvalg i Juni måned. 

Tak

Jeg gemmer dig lige i huskeren.. Har lige shoppet sengetøj, så skal lige have manden til at glemme at jeg har købt, inden jeg køber mere

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. maj 2010

Mist

s.tina skriver:

Tak

Jeg gemmer dig lige i huskeren.. Har lige shoppet sengetøj, så skal lige have manden til at glemme at jeg har købt, inden jeg køber mere

Det er bare OK.. Du skriver bare så laver jeg noget til dig... Håber og høre fra dig igen.. 

Anmeld

8. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er super fint det med Cars, men jeg kan desværre købe det billigere i forretningerne når det er på bud

Anmeld

8. maj 2010

Mist

MoarHvidovre skriver:

Det er super fint det med Cars, men jeg kan desværre købe det billigere i forretningerne når det er på bud

Det er os ok men det er bare ikke så ofte at der er tilbud på lige den slags.. og så vidt jeg ved kan man ikke få det til under 100 kr i forretningerne, i hvert fald ikke her i Roskilde hvor vi bor.. 

Anmeld

8. maj 2010

MoarHvidovre

norby skriver:

Det er os ok men det er bare ikke så ofte at der er tilbud på lige den slags.. og så vidt jeg ved kan man ikke få det til under 100 kr i forretningerne, i hvert fald ikke her i Roskilde hvor vi bor.. 

Jeg så det på bud i sidste uge til 150 kr for junior - jeg fik det bare ikke lige købt

Anmeld

8. maj 2010

Mist

MoarHvidovre skriver:

Jeg så det på bud i sidste uge til 150 kr for junior - jeg fik det bare ikke lige købt

Lige pt. er prisen lidt høj men det er fordi pris pr. meter er lidt dyr, når jeg kommer i noget der hedder Petersresthal så falder prisen os. 

Anmeld

8. maj 2010

MoarHvidovre

Super. Så vil jeg holde øje med det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.