Jeg er lige lidt (læs MEGET) stolt! langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det kan også være - Men uanset hvad, så må det være en fantastisk følelse, men også lidt underligt, når man er vant til, at der er en brik imellem.. Det må give en helt bestemt fornemmelse!

det første døgn ammede jeg uden suttebrik (på hospitalet) men det gik bare sååå meget bedre da først vi startede på suttebrikkerne (jeg har flade brystvorter)... Men jo, lidt mærkeligt at amme uden igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

4xGreve

Caroline86 skriver:

god idé!

Hvis jeg får store sår osv er det måske ikke en god idé at fortsætte uden

nemlig... tror meget hurtigt at du finder ud af hvad der er bedst og mest behageligt for jer begge - du er jo tros alt mor og som mor får man magiske evner hehe

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

det første døgn ammede jeg uden suttebrik (på hospitalet) men det gik bare sååå meget bedre da først vi startede på suttebrikkerne (jeg har flade brystvorter)... Men jo, lidt mærkeligt at amme uden igen!

Arh okay... Men nu har du i hvertfald prøvet igen... Jeg har faktisk også lidt flade brystvorter, eller faktisk stort set ingen brystvorter, så tror også brikkerne vil blive taget godt imod her.. - Desværre, for ville jo egentlig gerne uden.. - Men nu ser vi.. Det vigtigste er trods alt at bette får mad !

Anmeld

8. maj 2010

Moderator

~~M.Nielsen~~ skriver:

Arh okay... Men nu har du i hvertfald prøvet igen... Jeg har faktisk også lidt flade brystvorter, eller faktisk stort set ingen brystvorter, så tror også brikkerne vil blive taget godt imod her.. - Desværre, for ville jo egentlig gerne uden.. - Men nu ser vi.. Det vigtigste er trods alt at bette får mad !

det er nemlig det vigtigste! Altså Laura har fået suttet mine ud, så de er ikke flade længere! Man kan da håbe det samme kan lykkes for dig!?

Anmeld

8. maj 2010

Chalala85

Ihh hvor er det dejligt med sådan en positv oplevelse midt i regnen

Anmeld

8. maj 2010

MorTilGustav

Dejligt at høre  Jeg har hele tiden ammet med brik og er super glad for det. Der har INGEN problemer været for os. Mener de siger, det kan hæmme mælkeproduktionen og jeg supplerer da også med MME (dog kun 4 gange 100 ml pr dag), men jeg synes jeg har en passende mængde hvor jeg f.eks. kan sove en nat igennem uden at være ved at springe helt i luften  Synes jeg har hørt om mange der ik bruger brik, ammer fuldt men så må stoppe ret tidligt pga f.eks. betændelse..  Så vil jeg hellere være på den sikre side, bruge brik og have en tilpas mængde og kunne NYDE at amme i LANG tid. Det er også meget nemmere for ham at få fat med den på så vi slapper begge mere af, synes jeg.  Ville egentlig bare sige, held og lykke med amningen, men lad være med at have dårlig samvittighed hvis du vælger brikkerne  Er selv ved at være træt af den dårlige samvittighed og har nu overbevist mig selv om at hvis det er dét der fungerer bedst, så skal jeg ikke skamme mig

Anmeld

8. maj 2010

Moderator

MorTilGustav skriver:

Dejligt at høre  Jeg har hele tiden ammet med brik og er super glad for det. Der har INGEN problemer været for os. Mener de siger, det kan hæmme mælkeproduktionen og jeg supplerer da også med MME (dog kun 4 gange 100 ml pr dag), men jeg synes jeg har en passende mængde hvor jeg f.eks. kan sove en nat igennem uden at være ved at springe helt i luften  Synes jeg har hørt om mange der ik bruger brik, ammer fuldt men så må stoppe ret tidligt pga f.eks. betændelse..  Så vil jeg hellere være på den sikre side, bruge brik og have en tilpas mængde og kunne NYDE at amme i LANG tid. Det er også meget nemmere for ham at få fat med den på så vi slapper begge mere af, synes jeg.  Ville egentlig bare sige, held og lykke med amningen, men lad være med at have dårlig samvittighed hvis du vælger brikkerne  Er selv ved at være træt af den dårlige samvittighed og har nu overbevist mig selv om at hvis det er dét der fungerer bedst, så skal jeg ikke skamme mig

ork, der er ingen dårlig samvittighed Laura er næsten 3 måneder og jeg ammer hende fuldt med brikker Det fungerer rigtig fint og jeg overvejer da også at blive på ammebrikkerne dels for at skåne mig selv, men også fordi det er vi begge vant til!

Nu giver jeg det lige nogle dage og ser hvordan det fungerer for mig uden og ellers står de stadig klar på stuebordet

Der er rigtig mange der har travlt med at jeg ammer med ammebrikker og "er det ikke bedre at amme uden", men eftersom jeg ammer fuldt med, Laura følger sin kurve, er glad og tilfreds og det fungerer for os begge kan jeg bestemt ingen skade se i det

det er virkelig en god opfindelse!

Anmeld

9. maj 2010

FruEllingsen

Hvor er detr stort. kæmpe tillykke med det kan godt forstå du lige skulle prale

Anmeld

9. maj 2010

B&J

ej hvor er i bare seje i to... og stört tillykke med det kan godt forstå du er stolt

Anmeld

9. maj 2010

Corn

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Skal bare lige prale, for jeg er ret stolt

Mine forældre er på besøg og mens min far og Daniel ordnede nogle sager i haven (i øsende regnvejr) gik min søster, mor, hunden og Laura i barnevognen! Jeg var godt klar over at Laura var sulten, men tænkte at en god gåtur (en times tid) lige var hvad hun manglede for at blive helt sulten!

Vi pakkede os i regntøjet og begav os ud i skoven og Laura nåede at blive ret utålmodig lige inden vi kom hjem. SHIT - ingen af os havde nøgle med, og døren var låst!!!! Vi bankede og bankede men ingen åbnede og bilen var væk... Laura græd og græd og jeg, som bruger suttebrikker, kunne håbløst stå og kigge ind på bordet hvor de fint lå klar til fodringstid! hmm!

Silende regnvejr, blæsevejr, skrigende sulten baby og ingen suttebrikker! Daniels telefon lå inde på spisebordet og vi anede ikke hvornår de ville komme hjem (eller hvor de var henne).

Stædig som jeg er, hiver jeg mejeriet frem og siger "så må vi forsøge" og får lagt en dyne indsvøbt, elefanthue beklædt Laura lagt til brystet... Det tog noget tid og en masse tårer (fra hende) men med tålmodighed og kærlige ord og strøg over kinder og hår fik tøsen fat og spiste løs!

Havde aldrig troet det skulle lykkes, og jeg er bare SÅÅ stolt af os begge to!

Det blev lige lidt langt Tak fordi du læste med!

Det er jo fantastisk... Og man kan så også sige, at det måske netop lykkedes fordi hun var så sulten, og kunne fornemmer på dig, at det var den eneste løsning...

Godt gået, klap dig selv på skulderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.