Jeg er lige lidt (læs MEGET) stolt! langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

Skal bare lige prale, for jeg er ret stolt

Mine forældre er på besøg og mens min far og Daniel ordnede nogle sager i haven (i øsende regnvejr) gik min søster, mor, hunden og Laura i barnevognen! Jeg var godt klar over at Laura var sulten, men tænkte at en god gåtur (en times tid) lige var hvad hun manglede for at blive helt sulten!

Vi pakkede os i regntøjet og begav os ud i skoven og Laura nåede at blive ret utålmodig lige inden vi kom hjem. SHIT - ingen af os havde nøgle med, og døren var låst!!!! Vi bankede og bankede men ingen åbnede og bilen var væk... Laura græd og græd og jeg, som bruger suttebrikker, kunne håbløst stå og kigge ind på bordet hvor de fint lå klar til fodringstid! hmm!

Silende regnvejr, blæsevejr, skrigende sulten baby og ingen suttebrikker! Daniels telefon lå inde på spisebordet og vi anede ikke hvornår de ville komme hjem (eller hvor de var henne).

Stædig som jeg er, hiver jeg mejeriet frem og siger "så må vi forsøge" og får lagt en dyne indsvøbt, elefanthue beklædt Laura lagt til brystet... Det tog noget tid og en masse tårer (fra hende) men med tålmodighed og kærlige ord og strøg over kinder og hår fik tøsen fat og spiste løs!

Havde aldrig troet det skulle lykkes, og jeg er bare SÅÅ stolt af os begge to!

Det blev lige lidt langt Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

4xGreve

Ej hvor stort - KÆMPE TILLYKKE

Anmeld

8. maj 2010

Moderator

WiitrioeN skriver:

Ej hvor stort - KÆMPE TILLYKKE

tusind tak!

Havde bare slet ikke troet på det kunne lykkes, men var jo nødt til at forsøge!

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

Ej hvor dejligt!! Stort tillykke med det.. Så skulle det alligevel lykkes... - Pigebarnet skulle bare være RIGTIG sulten først..

Super dejligt for dig!

Anmeld

8. maj 2010

Moderator

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ej hvor dejligt!! Stort tillykke med det.. Så skulle det alligevel lykkes... - Pigebarnet skulle bare være RIGTIG sulten først..

Super dejligt for dig!

hæhæ, ja! eller også krævede det bare nogle andre omgivelser at slippe "vanen" med suttebrikker... Hun spiste så både med og uden da vi endelig kom indenfor

Anmeld

8. maj 2010

4xGreve

Caroline86 skriver:

tusind tak!

Havde bare slet ikke troet på det kunne lykkes, men var jo nødt til at forsøge!

super godt du ikke bare havde opgivet helt, og endnu mere godt at der ligger stædighed og beslutsomhed ved jer begge...

Hvor må det altså bare være den største og mest vilde oplevelse at få når man er van til at bruge suttebrik... har du så prøvet at amme siden? hvis ja så uden suttebrik??

Anmeld

8. maj 2010

Moderator

WiitrioeN skriver:

super godt du ikke bare havde opgivet helt, og endnu mere godt at der ligger stædighed og beslutsomhed ved jer begge...

Hvor må det altså bare være den største og mest vilde oplevelse at få når man er van til at bruge suttebrik... har du så prøvet at amme siden? hvis ja så uden suttebrik??

Da vi endelig kom indenfor ammede jeg hende på det andet bryst... Både med og uden suttebrik!

Og nu er jeg kommet i tvivl om jeg skal slippe ammebrikkerne helt eller hvad jeg skal For jeg er jo egentlig glad for at bruge dem, men kan godt se at det er langt mere praktisk uden...

Anmeld

8. maj 2010

4xGreve

Caroline86 skriver:

Da vi endelig kom indenfor ammede jeg hende på det andet bryst... Både med og uden suttebrik!

Og nu er jeg kommet i tvivl om jeg skal slippe ammebrikkerne helt eller hvad jeg skal For jeg er jo egentlig glad for at bruge dem, men kan godt se at det er langt mere praktisk uden...

du kan jo evt. prøve et par dage uden og se hvordan det går, og derefter så er du nok helt automatisk kommet frem til havde du syntes er bedst og mest behageligt for dig og bettepigen.

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

hæhæ, ja! eller også krævede det bare nogle andre omgivelser at slippe "vanen" med suttebrikker... Hun spiste så både med og uden da vi endelig kom indenfor

Ja det kan også være - Men uanset hvad, så må det være en fantastisk følelse, men også lidt underligt, når man er vant til, at der er en brik imellem.. Det må give en helt bestemt fornemmelse!

Anmeld

8. maj 2010

Moderator

WiitrioeN skriver:

du kan jo evt. prøve et par dage uden og se hvordan det går, og derefter så er du nok helt automatisk kommet frem til havde du syntes er bedst og mest behageligt for dig og bettepigen.

god idé!

Hvis jeg får store sår osv er det måske ikke en god idé at fortsætte uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.