Hej tøser!
Skal bare lige prale, for jeg er ret stolt 
Mine forældre er på besøg og mens min far og Daniel ordnede nogle sager i haven (i øsende regnvejr) gik min søster, mor, hunden og Laura i barnevognen! Jeg var godt klar over at Laura var sulten, men tænkte at en god gåtur (en times tid) lige var hvad hun manglede for at blive helt sulten! 
Vi pakkede os i regntøjet og begav os ud i skoven og Laura nåede at blive ret utålmodig lige inden vi kom hjem. SHIT - ingen af os havde nøgle med, og døren var låst!!!! Vi bankede og bankede men ingen åbnede og bilen var væk... Laura græd og græd og jeg, som bruger suttebrikker, kunne håbløst stå og kigge ind på bordet hvor de fint lå klar til fodringstid! hmm!
Silende regnvejr, blæsevejr, skrigende sulten baby og ingen suttebrikker! Daniels telefon lå inde på spisebordet og vi anede ikke hvornår de ville komme hjem (eller hvor de var henne).
Stædig som jeg er, hiver jeg mejeriet frem og siger "så må vi forsøge" og får lagt en dyne indsvøbt, elefanthue beklædt Laura lagt til brystet... Det tog noget tid og en masse tårer (fra hende) men med tålmodighed og kærlige ord og strøg over kinder og hår fik tøsen fat og spiste løs! 
Havde aldrig troet det skulle lykkes, og jeg er bare SÅÅ stolt af os begge to!
Det blev lige lidt langt
Tak fordi du læste med!
Anmeld