Har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

4xGreve

Daniella blev tirsdag aften syg med vild opkast, sov igennem natten, onsdag morgen begyndt hun så at få den tyndeste diarré jeg nogen siden har set, onsdag eftermiddag kaster hun så op igen, onsdag aften virker hun til at få det beder, torsdag en masse diarré bleer, fredag først en masse diarré bleer efter 12, idag en masse diarré bleer, hun drikker godt og er begyndt at få lyst til mad igen men hendes diarré forsætter og det bliver ikke mindre vildt af at hun får noget ned i maven, det er ret slemt..

Vi var til læge fredag formiddag og han kunne ikke rigtigt hjælpe os på det tidspunkt da der ikke var noget at finde på hende..

Hendes Temp: den er meget svingende det ene øjeblik er der ingen ting det næste er der feber...

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, syntes vi har prøvet med alt slags mad - og ellers giver vi hende bare det hun har lyst til dog minus mælk, har i nogen gode råd??

Hvor længe er det okay at de har diarré??

Mvh. En fortvivlede Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Jordbærpigen

Snakkede du med lægen om, om det kunne være rotavirus?

Anmeld

8. maj 2010

4xGreve

MissSmile26 skriver:

Snakkede du med lægen om, om det kunne være rotavirus?

Øh nej... hvad er det??

Anmeld

8. maj 2010

Jordbærpigen

WiitrioeN skriver:

Øh nej... hvad er det??

en infektion som giver opkast, diarre og feber..

Anmeld

8. maj 2010

4xGreve

MissSmile26 skriver:

en infektion som giver opkast, diarre og feber..

hun har ikke haft opkast siden onsdag, og feberen er der jo nogen gange slet ikke, altså det ene øjeblik har hun 36,8 det næste har hun over 38,5 det er meget svingende men nok mest ingen febder det eneste der holder ved er den grimme og vildt voldsomme diarré

Anmeld

8. maj 2010

Jordbærpigen

WiitrioeN skriver:

hun har ikke haft opkast siden onsdag, og feberen er der jo nogen gange slet ikke, altså det ene øjeblik har hun 36,8 det næste har hun over 38,5 det er meget svingende men nok mest ingen febder det eneste der holder ved er den grimme og vildt voldsomme diarré

Ok. kan jo ik sige om det kunne være dét, men det giver i hvert fald vandtynd diarre.

Håber snart hun bliver frisk igen. Det er ikke sjovt..

Anmeld

8. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Min svigerfamilie inkl deres to børn på 2 og 1 år fik en bakterie, der gav nøjagtig det samme...

De fik penecilin og efter nogle få dage fik de det bedre, men inden de søgte læge var de syge i over 5 dage med skiftende vand afføring og opkast.

Anmeld

8. maj 2010

4xGreve

Mor til Frederic skriver:

Min svigerfamilie inkl deres to børn på 2 og 1 år fik en bakterie, der gav nøjagtig det samme...

De fik penecilin og efter nogle få dage fik de det bedre, men inden de søgte læge var de syge i over 5 dage med skiftende vand afføring og opkast.

hvorlænge er det okay de går med så slem diarré når de ikke engang er to år og rimelig tynd?? føler mig lidt på bar bund her??

Anmeld

8. maj 2010

Jordbærpigen

WiitrioeN skriver:

hvorlænge er det okay de går med så slem diarré når de ikke engang er to år og rimelig tynd?? føler mig lidt på bar bund her??

Er hun forkølet?

Ved ik hvor længe i antal dage, men det er vigtigt at du holder øje med hendes almene tilstand..om hun evt. skulle udvikle væskemangel. Symptomerne på mere alvorlig væskemangel er tørre slimhinder, mørk sparsom urin, slaphed og afkræftethed.

Anmeld

8. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

WiitrioeN skriver:

Nu er begge deres børn ret tykke og de er selv til den gode side.

Men så længe hun drikker og ellers er som hun plejer, gør de nok ikke så meget.

Men hvis det er en bakterie, skal hun jo have noget for at få det ud af system...

Min svigerinde tænkte også at det nok var de virus'er der havde været på spil i længere tid i danmark. Men da det ikke forsvandt efter 4-5. dagen gik de til lægen. For de havde alle prøvet revet æble - bananer - rystet cola osv...

Men hvor tynd er tynd?

Ville nok ringe til vagtlægen og høre dem ad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.