Er lykkelig, lettet og ikke mindst RIGTIG stolt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

misslea

Tama skriver:

Hvor dejligt at se den lille prinsesse )

Jeg skal scannes på tirsdag osse på en privat klinik i århus - vi har osse valgt at betale for den kønsscanning og se den lille har det godt 

Der e så længe mellem scanningerne så det giver en god tryghed at lige vide alt er som det skal være 

Glæder mig helt vildt til at vide hvad der gemmer sig i maven )

Knus Tanja

Jaaaah det er så skønt med en lille pige (en dreng havde selvfølgelig været lige så skøn)

Vi fik en dvd med hele scanningen på som hele familien sad og så i går til min fødselsdag....!! Det er helt vildt fantastisk at have sådan en synes jeg...! For når man kommer hjem, er der mange ting, man ikke lige kan huske.... )

Du skal helst klart glæde dig... og ja, vi synes nemlig også at der var såååå forfærdelig lang tid mellem scanningerne, så vi synes at pengene var mere end godt givet ud!!!

Nu har vi set, at hun har udviklet sig præcis, som hun skal... og vi er helt rolige nu... dejligt!!

Rigtig god fornøjelse i morgen... det bliver stort for jer!!!

Mange knus fra Lea 19+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Louisesam

misslea skriver:

IIhhh ja Louise... det er sååå spændende!!! Vil I gerne vide kønnnet, eller skal det være en overraskelse???!!!

Du kan roligt glæde dig... det er en VIRKELIG stor oplevelse, og meget rørende!!! Vi havde begge 2 tårre i øjnene fra start til slut... meget overvældende!!!

Mange  fra Lea 18+5

Uh ja, vi vil vide det - men kun på den betingelse, at jordemoderen kan sige det med 100 % sikkerhed! Vi har ikke lyst til at stå med en masse lyserøde ting d. 4/10 og så få en dreng (eller omvendt)! Haha

Men endnu engang tillykke med den lille pige  Kan godt følge dig - tror helt sikkert også at det bliver en lignende oplevelse for vores vedkommende i MORGEN!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.