Er lykkelig, lettet og ikke mindst RIGTIG stolt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

misslea

Hej alle sammen

Har været på en privat scanningsklinik idag, for at få konstateret og tjekket, om vores lille Prik udvikler sig, som den skal!!! Vi ville selvfølgelig også MEGET gerne vide, om det er en lille fin prinsesse eller en sej prins, der gemmer sig derinde!!!

Det var den mest FANTASTISKE oplevelse nogensinde...!!! Vi blev scannet i ca. 40 min. og scanningsjordemoderen tog sig virkelig god tid, og forklarede os alt hvad vi så, og hvordan de forskellige organer skulle se ud, for at være normalt udviklet!! Vores lille baby lå ikke stille på noget tidspunkt, men hoppede og dansede rundt derinde for fulde gardiner...!!! Jordemoderen var meget imponeret over energiniveauet derinde... hehehe!!!

ALT så rigtig fint ud og tænk.... vi skal have den dejligeste PIGE!!! Vi er elle-vilde og kan slet ikke holde tanken ud om, at hun først kommer ud til os i starten af oktober... puuuhh der er lang tid til

Jeg glæder mig til at høre jeres andres oplevelser... det er sååå vildt, kan jeg godt fortælle jer!!!

Mange kærlige hilsner fra en MEGET lykkelig og stolt mor til en kommende SKØØØN prinsesse!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Siber

Sikke dejligt at I havde en god oplevelse!

Vi var til scanning i torsdags (også privat) bare en helt alm en. Her i Norge får man nemlig kun en scanning i uge 18, og selvom det er 3. barn, så havde vi bare lyst til at se om alt var ok, og det var det heldigvis. Vores bebs var også meget livlig, og det var ligeså fantastisk at se som det var med de andre 2 (ja jeg begyndte faktisk at tude!!) af glæde selvfølgelig.

Vi vil ikke vide kønnet, da vi vil overraskes. Det bliver mit 3. PKS, så en overraskelse vil vi gerne have. Vi har 2 tøser i forvejen, så chancen for at det bliver en pige er jo ganske stor. De andre gange er vi også blevet overrasket!

Knus Siber 15+1

Anmeld

8. maj 2010

oo

aaaj hvor dejligt, tillykke!!

men hvordan kan det være i tog på en privat scanningsklinik? får I ikke tilbudt MD der hvor du bor??

jeg skal selv til min MD scanning den 20. maj og vi glææææææder os også og håber alt er som det skal være - dog venter vi med kønnet til fødslen

Anmeld

8. maj 2010

Louisesam

Fedt at høre, at I havde sådan en god oplevelse med det - og STORT STORT TILLYKKE med den lille pige derinde!

Vi skal jo til scanning på onsdag, og uh hvor jeg glæder mig!

Anmeld

8. maj 2010

misslea

Siber skriver:

Sikke dejligt at I havde en god oplevelse!

Vi var til scanning i torsdags (også privat) bare en helt alm en. Her i Norge får man nemlig kun en scanning i uge 18, og selvom det er 3. barn, så havde vi bare lyst til at se om alt var ok, og det var det heldigvis. Vores bebs var også meget livlig, og det var ligeså fantastisk at se som det var med de andre 2 (ja jeg begyndte faktisk at tude!!) af glæde selvfølgelig.

Vi vil ikke vide kønnet, da vi vil overraskes. Det bliver mit 3. PKS, så en overraskelse vil vi gerne have. Vi har 2 tøser i forvejen, så chancen for at det bliver en pige er jo ganske stor. De andre gange er vi også blevet overrasket!

Knus Siber 15+1

iiihhh ja.... børn er jo lige fantastiske hver gang.... så jeg kan godt forstå, at du knev en lille tårre... heheh

Uha ja... en enkel scanning er ikke meget nej... jeg ville bestemt også have en ekstra for at se, om alt er okay!!!

Vi valgte scanningen fordi, vi har fået en ret sen tid til MD scanningen, først når jeg er lige knap 22 fulde uger henne... og det kunne vi ikke rigtig holde ud at vente på....!!! Og så var vi også bare sååå nysgerrige for at vide kønnet...

Men rigtig -lig tillykke med den gode scanning....!!!

Mange  fra Lea 18+5

Anmeld

8. maj 2010

misslea

Tjuhl skriver:

aaaj hvor dejligt, tillykke!!

men hvordan kan det være i tog på en privat scanningsklinik? får I ikke tilbudt MD der hvor du bor??

jeg skal selv til min MD scanning den 20. maj og vi glææææææder os også og håber alt er som det skal være - dog venter vi med kønnet til fødslen

Hej Tjuhl

Jaaah det er såå dejligt!!

Har hele tiden været fuldstændig overbevist om at det var en pige

Jamen... vi kunne ikke holde ud at vente helt til slutningen af uge 22! Hvis det forfærdelig skulle ske, at hun ikke havde det godt derinde og vi ikke kunne fuldføre graviditeten ville det blive hårdere jo længere tid, man har haft hende inde i sig!! Og så ville vi også MEGET gerne vide kønnet, og de giver jo garanti på privatklinikker

fra Lea 18+5

Anmeld

8. maj 2010

misslea

Louisesam skriver:

Fedt at høre, at I havde sådan en god oplevelse med det - og STORT STORT TILLYKKE med den lille pige derinde!

Vi skal jo til scanning på onsdag, og uh hvor jeg glæder mig!

IIhhh ja Louise... det er sååå spændende!!! Vil I gerne vide kønnnet, eller skal det være en overraskelse???!!!

Du kan roligt glæde dig... det er en VIRKELIG stor oplevelse, og meget rørende!!! Vi havde begge 2 tårre i øjnene fra start til slut... meget overvældende!!!

Mange  fra Lea 18+5

Anmeld

9. maj 2010

frumor

Det lyder som en skøn oplevelse 

Jeg er blevet bevilget en tidlig scanning på ons og jeg kan slet ikke vente. Jeg har oplevet en del aborter og kan derfor ikke rigtig tro på liv før jeg har set det!

KH Frumor ca. 10 uger henne -forhåbentlig!!!!

Anmeld

9. maj 2010

misslea

frumor skriver:

Det lyder som en skøn oplevelse 

Jeg er blevet bevilget en tidlig scanning på ons og jeg kan slet ikke vente. Jeg har oplevet en del aborter og kan derfor ikke rigtig tro på liv før jeg har set det!

KH Frumor ca. 10 uger henne -forhåbentlig!!!!

Iiiiihhh jamen du kan roligt glæde dig... det er simpelthen SÅÅ fantastisk!!!

Krydser alt hvad jeg kan for dig.... er sikker på, at der gemmer sig en dejlig lille baby derinde..... - det må da være din tur denne gang så

Mange fra Lea 18+6

Anmeld

9. maj 2010

Tama

Hvor dejligt at se den lille prinsesse )

Jeg skal scannes på tirsdag osse på en privat klinik i århus - vi har osse valgt at betale for den kønsscanning og se den lille har det godt 

Der e så længe mellem scanningerne så det giver en god tryghed at lige vide alt er som det skal være 

Glæder mig helt vildt til at vide hvad der gemmer sig i maven )

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.