Hej alle sammen 
Har været på en privat scanningsklinik idag, for at få konstateret og tjekket, om vores lille Prik udvikler sig, som den skal!!! Vi ville selvfølgelig også MEGET gerne vide, om det er en lille fin prinsesse eller en sej prins, der gemmer sig derinde!!!
Det var den mest FANTASTISKE oplevelse nogensinde...!!! Vi blev scannet i ca. 40 min. og scanningsjordemoderen tog sig virkelig god tid, og forklarede os alt hvad vi så, og hvordan de forskellige organer skulle se ud, for at være normalt udviklet!! Vores lille baby lå ikke stille på noget tidspunkt, men hoppede og dansede rundt derinde for fulde gardiner...!!! Jordemoderen var meget imponeret over energiniveauet derinde... hehehe!!!
ALT så rigtig fint ud og tænk.... vi skal have den dejligeste PIGE!!! Vi er elle-vilde og kan slet ikke holde tanken ud om, at hun først kommer ud til os i starten af oktober... puuuhh der er lang tid til 
Jeg glæder mig til at høre jeres andres oplevelser... det er sååå vildt, kan jeg godt fortælle jer!!!
Mange kærlige hilsner fra en MEGET lykkelig og stolt mor til en kommende SKØØØN prinsesse!!!
Anmeld