Min eks i alle lokale medier i går :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

TbCp

Åhhh

Jeg græder for jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

wamse

Yrsa skriver:

Åh, det lyder godt..du skal virkelig passe på dig selv i forhold til ham...godt du gør det sådan og så håber jeg F**** at sf tager hensyn til dig og lille Lærke...

STORT kram..

Jeg forsøger så på at ændre Lærke´s og mit efternavn, så det ikke er det samme som hans.

Anmeld

8. maj 2010

Moar'en

Puha hvor må det bare være grimt, sender lige et stor 

Jeg må indrømme at jeg synes det er fantastisk at du gør så meget for at beskytte dig og din familie, mange vil jo synes det var alle andre der skulle ordne det for dig, og staten burde nu nok os hjælpe noget mere, men at du vælger at tage hånd om det selv synes jeg er stærkt, det kræver fanme overskud. (håber det kan forståes det jeg skrev)

Anmeld

8. maj 2010

wamse

Moar'en skriver:

Puha hvor må det bare være grimt, sender lige et stor 

Jeg må indrømme at jeg synes det er fantastisk at du gør så meget for at beskytte dig og din familie, mange vil jo synes det var alle andre der skulle ordne det for dig, og staten burde nu nok os hjælpe noget mere, men at du vælger at tage hånd om det selv synes jeg er stærkt, det kræver fanme overskud. (håber det kan forståes det jeg skrev)

Mange tak skal du have.

Jeg forsøger i hvertfald at vi klarer os ud af dette på egen hånd. Bruger mine feriepenge på et indskud, så det burde kunne lade sig gøre at vi kan komme væk nu.

Anmeld

8. maj 2010

Moar'en

wamse skriver:

Mange tak skal du have.

Jeg forsøger i hvertfald at vi klarer os ud af dette på egen hånd. Bruger mine feriepenge på et indskud, så det burde kunne lade sig gøre at vi kan komme væk nu.

Hvor er det bare godt

Anmeld

8. maj 2010

Svei

wamse skriver:

Jeg forsøger så på at ændre Lærke´s og mit efternavn, så det ikke er det samme som hans.

Ja, det er nok en meget god idé...kan du ikke få et helt nyt, man kan jo tage hvilket som helst navn?

Anmeld

8. maj 2010

wamse

Yrsa skriver:

Ja, det er nok en meget god idé...kan du ikke få et helt nyt, man kan jo tage hvilket som helst navn?

Jeg skal bare først være sikker på han ikke skal høres i sagen, for så er det ligegyldigt

Anmeld

8. maj 2010

Mira0911

Håber virkelig I får en lejlighed rimelig hurtigt...

Sender et Dig...

Anmeld

8. maj 2010

wamse

Nej nej, blev lige gjort opmærksom på at han sgu er i gang igen i dag

Han brød ud fra denne afdeling i dag, men politiet har ham så nu. Hvad sker der lige i det system???? hvordan pokker kan han stikke af hele tiden?

Anmeld

8. maj 2010

quity

Sender dig et kæmpe og håber at dette mareridt snart må være over for dig og din datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.