Min eks i alle lokale medier i går :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

wamse

Så slog det lige helt klik for min eks i går. Hele 8 artikler omkring ham på jv hjemmeside Af frygt for at han kunne finde på at komme op til os, så måtte jeg så pakke ungerne og køre fra byen igen igen.

http://www.jv.dk/artikel/876065:Haderslev--Voldelig-psykotisk-mand-er-fanget

Det her er netop grunden til at vi ikke nogensinde kommer til at kunne trives i samme by som ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Svei

wamse skriver:

Så slog det lige helt klik for min eks i går. Hele 8 artikler omkring ham på jv hjemmeside Af frygt for at han kunne finde på at komme op til os, så måtte jeg så pakke ungerne og køre fra byen igen igen.

Det her er netop grunden til at vi ikke nogensinde kommer til at kunne trives i samme by som ham.

Åh, altså...søde...læste godt lige lidt på fb du havde skrevet..

Kan du så se at komme langt væk fra ham, for jeres alle sammens skyld..

Du er så sej og stærk og skal nok klare det, men altså, jeg er her hvis du har brug for det...altid.

Knus og tanker...

Anmeld

8. maj 2010

Ayasmor

wamse skriver:

Du får lige et stort .

Anmeld

8. maj 2010

wamse

Jeg er ved at skrabe sammen til indskuddet til en anden lejlighed og får svar mandag morgen om de har en lejlighed til mig. Jeg bliver sygemeldt i praktikken og starter mit semester forfra i Esbjerg. Så skal bare lige have helt styr på at kunne få en ny lejlighed og så flytter vi

Anmeld

8. maj 2010

Svei

wamse skriver:

Jeg er ved at skrabe sammen til indskuddet til en anden lejlighed og får svar mandag morgen om de har en lejlighed til mig. Jeg bliver sygemeldt i praktikken og starter mit semester forfra i Esbjerg. Så skal bare lige have helt styr på at kunne få en ny lejlighed og så flytter vi

Det lyder super godt...jeg krydser alt for at det hele går igennem så du kan komme lang væk..nu kan han ikke finde på at jagte dig og flytte også?

Anmeld

8. maj 2010

LinLin

Håber I får en ny lejlighed MEGET HURTIGT!

Stort

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

Sender dig store knus..................det er ikke nemt, at være vidne til............og slet ikke, hvis du er bange for at han vil opsøge jer.

Håber at han får det bedre snart.....................for ingen mennesker fortjener at være så syge.

Knus Mette

Anmeld

8. maj 2010

wamse

Yrsa skriver:

Det lyder super godt...jeg krydser alt for at det hele går igennem så du kan komme lang væk..nu kan han ikke finde på at jagte dig og flytte også?

jeg forsøger at ordne det hele i hemmelighed og få hemmelig adresse og nummer. Jeg skal i forvejen ned til statsforvaltningen omkring samvær, hvor jeg da stærkt forventer at de siger han pt ikke skal have kontakt til Lærke

Anmeld

8. maj 2010

wamse

Anna-jonas skriver:

Sender dig store knus..................det er ikke nemt, at være vidne til............og slet ikke, hvis du er bange for at han vil opsøge jer.

Håber at han får det bedre snart.....................for ingen mennesker fortjener at være så syge.

Knus Mette

Det håber jeg virkelig også, men når han har det bedre, så smider han sin medicin igen og drikker. Det er dybt tragisk, for så bliver det aldrig bedre for ham.

Anmeld

8. maj 2010

Svei

wamse skriver:

jeg forsøger at ordne det hele i hemmelighed og få hemmelig adresse og nummer. Jeg skal i forvejen ned til statsforvaltningen omkring samvær, hvor jeg da stærkt forventer at de siger han pt ikke skal have kontakt til Lærke

Åh, det lyder godt..du skal virkelig passe på dig selv i forhold til ham...godt du gør det sådan og så håber jeg F**** at sf tager hensyn til dig og lille Lærke...

STORT kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.