Ansemusen skriver:
Hej tøser 
Ikke en hujende fis er sket endnu og jeg er ved at DØ af utålmodighed (eller i hvert fald næsten, hehe)! Synes godt nok at tiden pludselig snegler sig afsted, og kan ikke holde tanken ud om hvis jeg går to uger over tid! Og hvad nu hvis de så ikke har tid til igangsættelse når jeg er to uger henne så der skal gå endnu længere.. Men har jo egentlig først terminsdag imorgen (om 6 minutter, haha), så burde nok ikke brokke mig så meget endnu... Men altså, er bare træt af smerter, immobiliteten, den dårlige nattesøvn og smerter fra væsken som bliver værre og værre. Og nu er drengen også bare begyndt at presse helt vildt meget nedad så det gør smadder ondt! I går holdt han et ca. 4 timers brag af en fest derinde, av av!
Send mig al den vestøv I overhovedet kan, så er I søde 
Jeg kan sørme også godt følge dig..
Jeg føler det som om, at jeg allerede ER gået 14 dage over tid..-Virkelig ulideligt.. 
Jeg har tit tænkt om dem der skriver de er skide utålmodige, at "jaja så er det vidst heller ikke værre, i skal jo inden meget kort tid føde og se jeres babyer, så mon ikke i kan holde tiden ud?!"
Men okay, jeg må tilstå og trække det tilbage, for hold nu op hvor er det bare ikke til at holde ud mere! Men egentlig mest fordi det gør så hamrende ondt nu i kroppen, og jeg kan tude hver aften, over mine ribben.. Alle mine organer er fuldkommen mast sammen deroppe, og det gør SÅ ondt!!!
Marikka, 39+6, med termin imorgen! - Og "tillykke" til dig, så nåede du terminen! 
Anmeld