Hvor lang tid fra menssmerter til I gik i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

49.043 visninger
11 svar
2 synes godt om
7. maj 2010

Ansemusen

Jeg har flere gange den sidste uge haft menstruationssmerter som så er gået i sig selv igen. Idag havde jeg det konstant fra tidligt imorges og til ved en to-tre tiden i eftermiddags. Siden er det kommet lidt engang imellem, har det fx. nu.
Det er ikke smerter som gør meget ondt, det er til at holde ud og jeg kan sagtens abstrahere fra det og bare føle det som noget i baggrunden..

Jeg ved at nogle fødsler starter sådan, men hvor længe gik der fra I havde det sådan og til fødslen gik igang, altså til I begyndte at få veer? (I der selv har det sådan nu og endnu ikke har født må også gerne komme på banen med hvor længe og hvor meget I har haft det sådan).

Min jordemor siger det kan betyde at det sker samme dag men at det også kan tage flere uger. Ihh så utålmodig man bliver, når man føler at 'kagen' bliver holdt liiige for næsen af en!

Anna 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

saraa

hej hej 

har selv haft det en uges tid nu samtidig med at det giver sådan nogle niv i fødekanalen men det er nu mest når jeg går ture osv.. 

så kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål andet end jeg har det på samme måde, man er vel utålmodig..

knus sara 39+1

Anmeld

7. maj 2010

Ansemusen

saraa skriver:

hej hej 

har selv haft det en uges tid nu samtidig med at det giver sådan nogle niv i fødekanalen men det er nu mest når jeg går ture osv.. 

så kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål andet end jeg har det på samme måde, man er vel utålmodig..

knus sara 39+1

Hehe, ja de niv (eller jag) har jeg også i skeden og stikken i siderne osv. Det hele presser. Man kan virkelig mærke at der sker noget i kroppen. Men HVORNÅR der rigtigt sker noget, det er jo ikke til at sige. Men jeg har bestilt et styks lillemand til på søndag

Anmeld

7. maj 2010

saraa

Ansemusen skriver:

Hehe, ja de niv (eller jag) har jeg også i skeden og stikken i siderne osv. Det hele presser. Man kan virkelig mærke at der sker noget i kroppen. Men HVORNÅR der rigtigt sker noget, det er jo ikke til at sige. Men jeg har bestilt et styks lillemand til på søndag

ja de siger jo man ikke er i tvivl når det er veer, men jeg kan nu godt stoppe op nogengange og tænke nu er det sku nu men nej nej han vil ikke ud endnu.. og når det er så tæt på må der gerne snart ske noget, det er ved at være lidt tungt

Anmeld

7. maj 2010

ML

Min første fødsel startede sådan. En hel dag med kraftige menssmerter, vandet gik om natten om min dreng blev født den næste eftermiddag.

Denne gang har jeg det også til tider, dog ikke helt så kraftigt endnu, og det er gået over efter en halv dags tid. Så håper lige på at baby bliver derinde til jeg har fået overstået min eksamen i slutningen af maj!

Men nej, jeg var i hvert fald ikke i tvivl om at det var veer da de så endelig startede. Helt anden type smerter som ikke er konstante på samme måde og meget kraftigere. Men det er spændende, og man ender jo næsten med at blive glad når der så endelig sker mere, selv om det selvfølgelig gør ondt.

Held og lykke med det snart!

ML, 35+1

Anmeld

8. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

Jeg har flere gange den sidste uge haft menstruationssmerter som så er gået i sig selv igen. Idag havde jeg det konstant fra tidligt imorges og til ved en to-tre tiden i eftermiddags. Siden er det kommet lidt engang imellem, har det fx. nu.
Det er ikke smerter som gør meget ondt, det er til at holde ud og jeg kan sagtens abstrahere fra det og bare føle det som noget i baggrunden..

Jeg ved at nogle fødsler starter sådan, men hvor længe gik der fra I havde det sådan og til fødslen gik igang, altså til I begyndte at få veer? (I der selv har det sådan nu og endnu ikke har født må også gerne komme på banen med hvor længe og hvor meget I har haft det sådan).

Min jordemor siger det kan betyde at det sker samme dag men at det også kan tage flere uger. Ihh så utålmodig man bliver, når man føler at 'kagen' bliver holdt liiige for næsen af en!

Anna 39+2

ih spændende!!!!!!!

altså! jeg glæder mig til at høre om du måske føde denne weekend;0)

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

Jeg har haft de der mens.smerter i 5 uger ca.. Men her bliver det alligevel bare ikke til mere.. Det er super frustrerende.. Og en belastning for min krop, kan jeg mærke..

For vi begge snart sidder med vores små bebser!

Anmeld

11. maj 2010

Ansemusen

Hej tøser

Ikke en hujende fis er sket endnu og jeg er ved at DØ af utålmodighed (eller i hvert fald næsten, hehe)! Synes godt nok at tiden pludselig snegler sig afsted, og kan ikke holde tanken ud om hvis jeg går to uger over tid! Og hvad nu hvis de så ikke har tid til igangsættelse når jeg er to uger henne så der skal gå endnu længere.. Men har jo egentlig først terminsdag imorgen (om 6 minutter, haha), så burde nok ikke brokke mig så meget endnu... Men altså, er bare træt af smerter, immobiliteten, den dårlige nattesøvn og smerter fra væsken som bliver værre og værre. Og nu er drengen også bare begyndt at presse helt vildt meget nedad så det gør smadder ondt! I går holdt han et ca. 4 timers brag af en fest derinde, av av!

Send mig al den vestøv I overhovedet kan, så er I søde

Anmeld

11. maj 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har haft de der mens.smerter i 5 uger ca.. Men her bliver det alligevel bare ikke til mere.. Det er super frustrerende.. Og en belastning for min krop, kan jeg mærke..

For vi begge snart sidder med vores små bebser!

Puh ha søde, hvor jeg føler med dig! Det lyder bare rigtig slemt Jeg håber at vi begge popper meget snart!!!

Anmeld

12. maj 2010

mor_sabina

Jeg troede i lang tid at nu er det nu, men så et par dage før gik alt i sig selv og jeg var total ovenpå og overskudsagtig og så pludselig en middag rød slimproppen og vanden begyndte at sive og så kom det ellers ligeså stille.

Så det er nok desværre svært at spå om, men håber virkleig det er fordi der er noget i gærde

og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.