Foto på lærred - Collage på lærred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. maj 2010

4kløver

Hvor er du fede..

Jeg melder mig gerene vis der skulle være flere fra odense

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

foto på lærred

Mivsen skriver:

Det nok samme måde de laves på, det nok bare mig der synes det så anderledes ud.

Men er rigtig vild med det billede med drengen med skateboardet.

Skal jeg skrive til dig med bestilling eller på jeres hjemmeside?

Mia..

Hej Mia, du skriver bare til fotolaerred@gmail.com så kan vi skrive videre der. Du kan også uforpligtende sende det foto som du tænker på at få lavet på lærred, og så kigger jeg på det med det samme og skriver tilbage (husk at skrive hvilken størrelse du har i tankerne og om det skal være i farve eller sort/hvid)

Anmeld

14. maj 2010

foto på lærred

LouiseVous skriver:

Skal lige hører... For at få lige så god kvalitet på læredet som man fx har det på et alm billeder i fx 13x15- Kan det lade sig gøre, oghvordan gøres det så. Altså kan man scanne det ind og sende elelr vil du have det 'ægte' billede og sætte på og derefter man så både får sendt læredet og det 'ægte' billede retur?

Jeg tjekker altid dit billedes kvalitet først for at sikre mig, at kvaliteten altid bliver lige så god som på et alm. billede. Billedet skal jo have en vis kvalitet for at det også bliver godt når det bliver forstørret. Som regel er scannede billeder ikke så godt, men jeg har dog set nogle scannede billeder som var gode nok, fordi selve billedet var taget med et virkelig godt kamera. Men ellers har du ret, så sender du det og får det retur sammen med lærredet.

Bare send en mail til fotolaerred@gmail.com hvis du vil have mig til at tjekke dit billede.

Anmeld

14. maj 2010

foto på lærred

4kløver skriver:

Hvor er du fede..

Jeg melder mig gerene vis der skulle være flere fra odense

Tak

Anmeld

14. maj 2010

Stine85

Vi hat bestilt et hos dig for et godt stykke tid siden nu... Og vi er bare SÅ glade for det

Anmeld

14. maj 2010

4kløver

foto på lærred skriver:

Jeg tjekker altid dit billedes kvalitet først for at sikre mig, at kvaliteten altid bliver lige så god som på et alm. billede. Billedet skal jo have en vis kvalitet for at det også bliver godt når det bliver forstørret. Som regel er scannede billeder ikke så godt, men jeg har dog set nogle scannede billeder som var gode nok, fordi selve billedet var taget med et virkelig godt kamera. Men ellers har du ret, så sender du det og får det retur sammen med lærredet.

Bare send en mail til fotolaerred@gmail.com hvis du vil have mig til at tjekke dit billede.

øv har kun fotos på computeren

Anmeld

15. maj 2010

foto på lærred

Stine85 skriver:

Vi hat bestilt et hos dig for et godt stykke tid siden nu... Og vi er bare SÅ glade for det

Ja, jeg har solgt en del til piger herinde fra. Jeg eeelllsker bare at lave lærreder med små, lækre babyer eller store, frække unger. Jeg ved godt, at det er de bedste billeder man får tilsendt når én skal have lavet et lærred. Men jeg tænker alligevel over, hvor utrolig mange skønne, skønne billeder der er derude.

Anmeld

16. maj 2010

foto på lærred

4kløver skriver:

øv har kun fotos på computeren

yes, foto på computeren sendt pr mail: Det er også dem vi bedst kan lide

Anmeld

17. maj 2010

foto på lærred

Glemte lige at skrive, at hvis det er til fars dag, så sig til når I bestiller, så laver jeg lige et kort som I kan bruge dertil.

Anmeld

15. juni 2010

foto på lærred

opsedasi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.