Hvem prøver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2008

Joan ( Smallie )

Ja jeg skrev længer oppe at vi prøvet og det er nu lykkes:D

Har termin den 19 feb så der bliver omkring 19 måneders forskel på vores børn.

Det er hurtiger end forventet men den er velkommen(L)

Joan nu gravid med kvalme og mega træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

H+S Skjolgborg.

min p-sprøjte udløbe jo her i juni fik så mens den 12 til 17 juni den 4 om aften mini plæt på en 2 kr i et bind slut så d 5 om aften igen en plæt på en 2 kr så slut så den 6 om aften/natten nået mere rød til den 7 midt på dagen ca 3 bind men samlagt kun 3 5 kr ialt pr bind... og nu hved jeg bare ikke hvornår jeg skal bløde igen det er mega rode har taget to tester som er negativ har haft sex mega meget i juni og juli her.. kan ikke finde ud af om jeg skal sige jeg er overtid eller venter på rød..
med min søn var testen ikke positiv før jeg var 6+3 negativ da jeg var 4+4 og 5+5 og tæller man efter mens den 12 juni er jeg i dag 5+4 tro jeg nok..
Lægen har ferie de næste 3 uger fra i dag af hyggeligt..
nåå jeg må vel bare vente og vente...
andre har prøve ligne efter p-piller eller p.prøjte stop...
Knus fra Henriette

Anmeld

22. juli 2008

Tessa85

vi prøver oz at få nr.2
sys bare ikk rigtig der sker noget men vi er oz lidt utålmodige nu eller kæresten er mest for han havde jo lii sat sig op efter vi sku ha en lille til feb. og så tabte jeg selvf. !
men det komer vel nok lii pludselig:)
held og lykke til jer andre som oz prøver

Anmeld

23. juli 2008

H+S Skjolgborg.

Jamen så ville jeg da godt være med NU....
Jeg fatter ikke helt en dyt hva der sker her min mens har fra aug 2004 til inden jeg i dec 06 fik p-sprøjten været på 29-30 dagen(dog - da jeg vente min datter fra nov 205 til aug 2006) bløde jeg i uge 7-16 og 34 men ikke som mens og kun i et par dage i de uger.
Men nu tager det måske en tid med den menste efter
p-sprøjten.......
For hold da hop vi hygge da en del her med sex og gjorte det hele det år vi har været sammen her d 26/7-08..
Nu har jeg så fået datoerne af lægen om hvornår jeg fik p-sprøjten.. + jeg har siden juni skrive sex datoeren ned og blødningerne...
Ja også tager jeg det endelig bare som det kommer det sker når det sker..nVenter venter bare på enten mens i 6-7 dage eller en positiv test.....................

Jeg fik p-sprøjte Depo-Provera 50 mg
den. 19 dec 06
den. 16 marts 07
Så holdt jeg pause og fik den igen.
d.19 dec.
d.19 marts.
så udløbe den vel så ca den 19 juni ??..

Så fik jeg mens 1 dag den 11 juni og det slutte den 16 juni.
(ville mene det var mens bløde i 6 dage jo.)
Men den 4 juli 08 om aften fik jeg en mini mini plæt blødningen slutte igen(ikke et helt bind en 2 kr størrelse på det).
Igen den.5 juli om eftermiddage også mini mini plæt og slutte efter et par timer(ca to 5 kr størrelse på bind).
den.6 juli 08 nået mere blod lidt sent på aften men der var ikke nået midt på dagen den 7(ca to-tre 5 kr på binde)..

Når her til morgen d.23 juli lidt brun udflåd-snask slutte ret hurtigt igen ca 2-3 timer.

Vi har haft sex
d.20 juni
d.24 juni
d.26 juni
d.28 juni
d.1 juli
d.5 juli
d.8 juli
d.10 juli
d.12 juli
d.17 juli
d.20 juli
d. 21 juli

Hvis jeg skulle være gravid hved jeg slet ikke hvor langt jeg kan være henne hved bare mine to børne er lave på 15.5 og 16 dagen.
mega rodet...
Tog en teste for en lille uge siden negativ..
Problem er også jeg helst hurtigst muligt skal havde progestan når jeg tester positiv men det er jo ikke ret nemt pt.
..
Mvh Henriette

Anmeld

24. juli 2008

Muffinmus

Hov...melder da lige herinde at jeg er sprunget ud som gravid...så prøver ikke længere:)
Maria 6+3

Anmeld

24. juli 2008

hajjkm

Her prøver vi også, men vi skal så have hjælp da manden er steril

Anmeld

5. august 2008

frk.mimmi

vi prøver også at gøre min datter til storesøster men det ser ikke rigtig ud til at lykkes. :'( har ikketaget p-piller i over et år nu, så er ved at blive en lille smule frusteret.:( men kæresten mener vi bare skal tage det stille og roligt og at det nok skal lykkes på et tidspunkt. dejlig mand(L)

Anmeld

5. august 2008

SaNiNa

Vi prøver på at få vores første barn men nu er det sat lidt i bero efter jeg har tabt 2 gang inden for få måneder...

Vi starter op igen i det nye år eller når min krop er med os igen... (+ min lægen giver grønt lys)

Anmeld

20. oktober 2008

mus1979

Vi prøver også at blive gravid men uden held . Tænkte på om nogen kan svare mig på om det er rigtigt at man kan se i folks øjne om man er gravid? Det påstår min stedfar i hvert fald.

Lisbeth (mus1979)

Anmeld

23. oktober 2008

mus1979

Puha så har jeg købt en graviditetstest skal have taget den idag eller imorgen. Er lidt spændt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.