Hvem prøver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.432 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Stumpen

Hej..

Synes det kunne være sjovt at se hvem det er der prøver at blive gravid (igen) - hvis det ikke er en hemmerlighed ;)

Jeg har i denne månede smidt pillerne og håber snart at blive gravid med nummer 2..

(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

D.B.L

Vi prøver at gøre Ella til storesøster. Startede i marts. Indtil videre har vi vist ikke haft heldet med os. Skulle dog have haft mens i dag. Har testet, men den var bragende negativ.

Det er en hemmelighed, så hvad der skrives på baby.dk -forbliver på baby.dk IK????

Held og lykke med projekt baby

Anmeld

10. juni 2008

Joan ( Smallie )

Vi prøver også igen. Vi har Niels fra den 16/7 07 men det har det med at tage noget tid her.:S så vi har været igang nogen måneder nu.

Det tog 1½ år med niels men regner/ håber ikke det kommer til at gå så længe den her gang.

Joan

Anmeld

12. juni 2008

Muffinmus

HEr!!!
William skal klart være storebror...men har jo lige haft en SA så der går nok tid inden vi er heldige igen:) Tålmodighed er en dyd.

Anmeld

22. juni 2008

Katjaro

Vi prøver også.....

Har så gjort det i 14 måneder nu.... >(

Er netop blevet tjekket hos gyn for om mine æggeledere er som de skal være - og det er de.

Svaret på mandens sædprøve får vi forhåbentlig i morgen.....

Håber snart der er bid.

Hilsen katja

Anmeld

10. juli 2008

moniquesmor

held og lykke alle sammen

Anmeld

16. juli 2008

BettyBlue

Jeg mistede for nogle uger siden og nu er vi igang igen og forsøge at blive gravid igen. Det er den første vi er igang med

betina

Anmeld

16. juli 2008

Loggidut

BettyBlue skriver:

Jeg mistede for nogle uger siden og nu er vi igang igen og forsøge at blive gravid igen. Det er den første vi er igang med

betina

aj, stort held og lykke til jer, det er altså spændene...
hvor langt var du henne første gang?

Anmeld

16. juli 2008

twinboys

Pøj pøj til jer alle og håber snart at der kommer positive resultater til jer...

Ja her er der lukket for det varme vand... Manden har fået det gyldne snit..

Men er også tilfreds med de 2 dejlige drenge vi har...(L)(L)(L)(L)(L)

Men hvordan står det til hos jer nu... Kan se nogle af indlæggene er for nogen tid siden...

Mvh Majbritt

Anmeld

16. juli 2008

BettyBlue

Loggidut skriver:

BettyBlue skriver:

betina

aj, stort held og lykke til jer, det er altså spændene...
hvor langt var du henne første gang?

Jeg var 6 uger henne da jeg mistede.... Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.