Så tager vi springt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Skouboe

Puha Katja - jeg er ikke sikker på at jeg har råd til at klikke på det link, når jeg er færdig - lillesøster kommer jo til at mangle en frygtelig masse ting derfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Karo

Jules skriver:

Hva Katja.... Ku man få en forsmag på hvad den mørke brune vugge kommer til at koste????

Sikke nogle skønne ting!

Hej Julie

Undskyld jeg først svarer nu, med vi skulle lige have de endelige priser fra England. Vuggen (moseskurven) kommer til at koste 1449 kr og stativet til kommer til at koste 299 kr. Vuggen indeholder udover det du kan se på billedet også madres. Stativet fås i hvid og mørkt. Vuggen fås med 5 forskellige indtræk. Vuggens madrassmål er 67cm x 30cm

Hvis det er noget kan du bare sige til, for inden siden er oppe og køre bestiller vi en masse mosekurve hjem. Så vi har dem hjemme inden siden er færdig.

Jeg vedhæfter lige nogle billeder af de forskellige indtræk.

Billede 1 og 2 : Creme gift
Billede 3 og 4 : Humpreys bedtime
Billede 5 og 6 : Vincent
Billede 7, 8 og 9 : White gift

Katja
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2010

oo

åh jesus mand! så når I at få siden op at køre lige til at vi skal handle babyting - det er IKKE godt, Katja!!!

Anmeld

10. maj 2010

Skouboe

Det er SÅ ærgerligt at liggemålet kun er 67 cm... Hvis lillesøster følger storesøsters længde-kurve (og det tyder alt på at hun gør) kan hun ikke bruge den mere end et par måneder 

Anmeld

11. maj 2010

Jules

Den er bare så smuk altså... Håber at kunne få råd til den i august... Så intet hastværk for min skyld Katja Glæder mig til at se de andre ting

Anmeld

11. maj 2010

Vinker

Ej hvor lyder det bare FEDT - En super god ide  Håber virkelig det vil gå jer godt  Synes i hvert fald det ser ud til at være nogle rigtig lækre ting I kommer til at sælge!

Anmeld

11. maj 2010

lion

Hvor lyder det bare godt at I har fået taget springet.

Det er nogle fede ting i vil sælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.