Så tager vi springt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Karo

Martin og jeg tager nu springet og åbner vores egen internet forretning, hvor vi kommer til at sælge børnemøbler, tæpper, bamser, gardiner, billeder osv. Firmaet kommer til at hedde the little people og internetaddressen bliver www.thelittlepeople.dk. Vi har hyret et firma til at lave siden, da man skal kunne betale på siden, og de er igang med at få opbygget siden efter de retningslinier vi har givet.

Jeg glæder mig vildt meget, og det ser ud til at vi er køre klar med en færdig side om en ca. 6 uger.

Her er et lille udsnit af de ting vi kommer til at sælge.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Milka

meget spændende! held og lykke med det, jeg ønsker jer al mulig succes

Anmeld

7. maj 2010

LIZO

bliver spændene.. du må endelig sige til når den er helt klar.. så skal jeg nok sende adressen rundt til dem jeg kender..

Anmeld

7. maj 2010

ooo

Åh nej...jeg kan allerede nu mærke at det kommer til at gå helt galt det her. Er ikke gravid endnu, og vil købe alt det du har vist på billederne.

Jeg tror bare at jeg skal holde mig fra din og Pernilles hjemmesider, for kan på ingen måde styre det...

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Det bliver da vildt spændende!

Ønsker jer alt muligt held og lykke!!!!

Anmeld

7. maj 2010

JustAnotherName

Det er virkelig også nogle lækre ting I kommer til at forhandle. Jeg ønsker Jer al mulig held og lykke med at starte det op, og få succes som selvstændige.

Anmeld

7. maj 2010

MORJESPERSEN

Karo skriver:

Martin og jeg tager nu springet og åbner vores egen internet forretning, hvor vi kommer til at sælge børnemøbler, tæpper, bamser, gardiner, billeder osv. Firmaet kommer til at hedde the little people og internetaddressen bliver www.thelittlepeople.dk. Vi har hyret et firma til at lave siden, da man skal kunne betale på siden, og de er igang med at få opbygget siden efter de retningslinier vi har givet.

Jeg glæder mig vildt meget, og det ser ud til at vi er køre klar med en færdig side om en ca. 6 uger.

Held og lykke.. glæder mig til at shoppe amok ved jer

Anmeld

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Fedt!!

Det bliver helt vildt godt! :0)
tillykke med springet

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

FEDT!!!! Glæder mig til at se jeres shop. TILLYKKE med det, Katja.

Anmeld

8. maj 2010

Jules

Hva Katja.... Ku man få en forsmag på hvad den mørke brune vugge kommer til at koste????

Sikke nogle skønne ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.