36+4 - 3 dage til hun skal vendes !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

FNIIIIIIIIIIS! Ved ikke hvor normalt det er at ungen tager 250 kg på hihihihi!

Ej forstod godt hvad du mente, og jooo normalen er jo rykket en del opaf i kg efterhånden så 3800 lyder slet ikke tosset

jeg vil altså ikk ha sådan en kæmpeunge hehe... og da slet ik hvis hun skal ud med r**** først... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Line&Liam skriver:

Præcis

Livmoderen bliver jo godt og grundigt rusket igennem, og det kan godt sætte sammentrækningerne igang, som så kan udvikle sig til veer

MEN der er jo ingen der siger det lige sker for DIG - Men jo, det kan sagtens ske

det sker meget sjældent, søde!

De giver jo muskelafslappende inden de går i gang med vendingen, så livmoderen ikke spænder op

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

De giver jo muskelafslappende inden de går i gang med vendingen, så livmoderen ikke spænder op

hehe, hun skal være velkommen - jeg bliver bare så "overrasket" over hvor tæt på det er efterhånden

Anmeld

7. maj 2010

L-Mortil3

Caroline86 skriver:

Ok Det var bare fordi to seperate vennepar prøvede det gik igang ved vendingsforsøget, men det kan jo bestemt bare have været rent tilfælde

Skal vi ikke satse på hun bliver lidt endnu

Anmeld

7. maj 2010

Tulle28

Smuuuuuk mause Krydser fingre for babyvendingen - du skriver lige en update ikke?

Knus Tulle

Anmeld

7. maj 2010

per michael

du har godt nok en lille sød mave af du er så langt henne. ved du hvad det bliver ?

Anmeld

7. maj 2010

AWO

Nej, hvor er du flot!! Og.. øhm.. pæn numse! Ja, undskyld, men lagde bare lige mærke til det..  

Anmeld

7. maj 2010

Bom

BlyViol skriver:

ja vi skal lige have baby mødet med og det duer heller ikke der d. 16. for der starter bukke-jagt = jesper kan ikke være med hehe... 

Vi tror begge to det er den 17. hun kommer, så nu må vi se.. hvis mandag byder på en nem vending og hun bliver der så kan hun bare komme - hvis ikke bliver det jo nok PKS, ved ikke om jeg tør sædefødsel

Hehe jeg har også fået strænge ordre fra min far at jeg ikke måtte føde d. 16 pga bukke jagten som dig..

Min far skal dog ikke med til fødslen, så han kan vel egentlig være lige glad, men synes det var lidt sødt alligevel..

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Nej, hvor er du flot!! Og.. øhm.. pæn numse! Ja, undskyld, men lagde bare lige mærke til det..  

haha   tak skal du ha.. hihi

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Mini-Terp skriver:

Hehe jeg har også fået strænge ordre fra min far at jeg ikke måtte føde d. 16 pga bukke jagten som dig..

Min far skal dog ikke med til fødslen, så han kan vel egentlig være lige glad, men synes det var lidt sødt alligevel..

hehe, jeg klemmer benene sammen hvis der kommer veer d. 16

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.