36+4 - 3 dage til hun skal vendes !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sikke en fiiin mavse

Pøj pøj med vendingen! Jeg håber det lykkes for dem at få hende vendt!

Husk at trække vejret DYBT når de vender og slap så meget af som muligt, selvom det næsten er umuligt! Det føles som et kæmpe overgreb at de tager fat i maven på den måde, men de ved hvad de laver

Jeg krydser

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Der er jo en hvis chance for at du går i fødsel efter vendingen Iiiih det bliver spændende!

a hvad er der?? 

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

sikke en fiiin mavse

Pøj pøj med vendingen! Jeg håber det lykkes for dem at få hende vendt!

Husk at trække vejret DYBT når de vender og slap så meget af som muligt, selvom det næsten er umuligt! Det føles som et kæmpe overgreb at de tager fat i maven på den måde, men de ved hvad de laver

Jeg krydser

Knus

tak skal du have  

ja jeg har hørt det godt kan være lidt ubehageligt, har fået nogle gode teknikker til fødselsforberedelse mht. vejrtrækning... 

Anmeld

7. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

a hvad er der?? 

Præcis

Livmoderen bliver jo godt og grundigt rusket igennem, og det kan godt sætte sammentrækningerne igang, som så kan udvikle sig til veer

MEN der er jo ingen der siger det lige sker for DIG - Men jo, det kan sagtens ske

Anmeld

7. maj 2010

smokin

BlyViol skriver:

Her er der så lige et par billeder fra i dag  

ej hvor er du lille og fin.... og længere end mig

Kh

hvalen

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Præcis

Livmoderen bliver jo godt og grundigt rusket igennem, og det kan godt sætte sammentrækningerne igang, som så kan udvikle sig til veer

MEN der er jo ingen der siger det lige sker for DIG - Men jo, det kan sagtens ske

hvornår havde de mon tænkt sig at fortælle det ??

men det gør nu heller ikke så meget, hun vejer omkring 2800 nu, så det ville være en okay fødselsvægt, hvis nu det skulle ske  

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Zette skriver:

ej hvor er du lille og fin.... og længere end mig

Kh

hvalen

jeg har set din mavse - og den ser super godt ud!!

Anmeld

7. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

hvornår havde de mon tænkt sig at fortælle det ??

men det gør nu heller ikke så meget, hun vejer omkring 2800 nu, så det ville være en okay fødselsvægt, hvis nu det skulle ske  

2800 allerede! Sig mig hvad spiser du Haha

Liam vejede 2840 da han kom til verden (Vi snakker ikke om han vejer over 8 kg nu )

Jeg troede da egentlig også du vidste det Det fortæller de nok ikke med mindre de er ret sikre på det sker så

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

2800 allerede! Sig mig hvad spiser du Haha

Liam vejede 2840 da han kom til verden (Vi snakker ikke om han vejer over 8 kg nu )

Jeg troede da egentlig også du vidste det Det fortæller de nok ikke med mindre de er ret sikre på det sker så

jamen de siger også 100 forskellige ting hver især... scanning sagde 2300, jordemoder nr. 1 sagde 2500 jordemoder nr. 2 sagde 2800 og til ctg-scanning den anden aften hvor en 3. jordemoder mærkede sagde hun 2400... så er total forvirret  

ja du skal da ikke snakke med den kampvægt liam har nu  

men hvis nu vi siger hun vejer 2800 og ca tager 250 kilo på i ugen frem til termin så er det jo også under de 3800 til termin hvilket jo er meget normalt ik??

Anmeld

7. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

jamen de siger også 100 forskellige ting hver især... scanning sagde 2300, jordemoder nr. 1 sagde 2500 jordemoder nr. 2 sagde 2800 og til ctg-scanning den anden aften hvor en 3. jordemoder mærkede sagde hun 2400... så er total forvirret  

ja du skal da ikke snakke med den kampvægt liam har nu  

men hvis nu vi siger hun vejer 2800 og ca tager 250 kilo på i ugen frem til termin så er det jo også under de 3800 til termin hvilket jo er meget normalt ik??

FNIIIIIIIIIIS! Ved ikke hvor normalt det er at ungen tager 250 kg på hihihihi!

Ej forstod godt hvad du mente, og jooo normalen er jo rykket en del opaf i kg efterhånden så 3800 lyder slet ikke tosset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.