Nadi for pokker!! Dit profilbillede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

ivfmarie

Det er bare supergodt! Sikke en skøn "connection" I har der - wauw!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Nadi

Tusind tak :D Er også så vildt glad for det...

Som jeg har skrevet i et andet indlæg så er det en prof fotograf der har taget det til den artikel der var i politiken i april måned!

Jeg har først set dit indlæg nu, og har først haft tid til at svare nu... Vi har haft travlt med at planlægge begravelsen som finder sted imorgen :(

Men ihvertfald TUSIND TAK (H)

-Nadia

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Åh Nadia - jeg har først læst om din svigermor nu. Hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Jeg håber I får en god dag imorgen, selvom det må være svært når hun svigter så mange på den måde.

(H) Line

Og ja - kanon godt billede af dig og musen. Hvor er I dejlige :)

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

linemus skriver:

Åh Nadia - jeg har først læst om din svigermor nu. Hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Jeg håber I får en god dag imorgen, selvom det må være svært når hun svigter så mange på den måde.

(H) Line

Og ja - kanon godt billede af dig og musen. Hvor er I dejlige :)

Tusind tak :) Både for din medfølelse og fordi du synes om billedet ;)

Anmeld

11. juni 2008

Ny mor

Nadi skriver:

Som jeg har skrevet i et andet indlæg så er det en prof fotograf der har taget det til den artikel der var i politiken i april måned!

Jeg har først set dit indlæg nu, og har først haft tid til at svare nu... Vi har haft travlt med at planlægge begravelsen som finder sted imorgen :(

-Nadia

Kan kun give de andre ret - skønt billede. Ha, ha, jeg synes du ligner Mary lidt i profilen!

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

Birgitte (ny mor) skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

Kan kun give de andre ret - skønt billede. Ha, ha, jeg synes du ligner Mary lidt i profilen!

TAK (L) Det tager jeg som en kompliment!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.