Ve-støv modtages nu med kyshånd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

NoName

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er nu 39+1, og føler godt, at jeg må begynde og ønske mig ve-støv!

Jeg glæder mig bare mere og mere for hver dag der går, og ventetiden føles måske alligevel enormt lang!  - Jeg troede godt jeg kunne dy mig, men nej!

Kæresten skal på skole i Nykøbing Falster fra søndag til onsdag, og jeg har termin på torsdag, så de dage blive lige lidt stressede, og ubehagelige. -Vi bor i Kolding, så der er lidt langt, men okay, det er ikke værre end at han godt kan nå hjem, men det ville bare være så træls, at skulle starte ud selv i et par timer
Måske det alligevel er godt han tager afsted, for babyer kommer altid på upassende tidspunkter, og det er egentlig lidt upassende de dage, men igen, han kan da nå hjem hvis det er!

Ja, ville bare lige ud med det, og måske der var nogen der kunne undværer lidt ve-støv

Marikka, 39+1

Vestøv i læssevis hermed sendt afsted...

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

CamillaT89

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er nu 39+1, og føler godt, at jeg må begynde og ønske mig ve-støv!

Jeg glæder mig bare mere og mere for hver dag der går, og ventetiden føles måske alligevel enormt lang!  - Jeg troede godt jeg kunne dy mig, men nej!

Kæresten skal på skole i Nykøbing Falster fra søndag til onsdag, og jeg har termin på torsdag, så de dage blive lige lidt stressede, og ubehagelige. -Vi bor i Kolding, så der er lidt langt, men okay, det er ikke værre end at han godt kan nå hjem, men det ville bare være så træls, at skulle starte ud selv i et par timer
Måske det alligevel er godt han tager afsted, for babyer kommer altid på upassende tidspunkter, og det er egentlig lidt upassende de dage, men igen, han kan da nå hjem hvis det er!

Ja, ville bare lige ud med det, og måske der var nogen der kunne undværer lidt ve-støv

Marikka, 39+1

Så sender jeg lige en hel masse vestøv til dig - Jeg skal bare ha' det tilbage igen, når det engang er min tur, at du ved det

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

lululupo skriver:

puster puster puster al hvad jeg kan

Tak

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

noname skriver:

Vestøv i læssevis hermed sendt afsted...

Knus herfra

Tak

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

ct skriver:

Så sender jeg lige en hel masse vestøv til dig - Jeg skal bare ha' det tilbage igen, når det engang er min tur, at du ved det

Ja, det skal du nok få.. Det er særme godt, at vi kan dele herinde på baby.dk og tak

Anmeld

7. maj 2010

Maria.

Så er der sendt en storm.. Men når du er færdig med det, vil jeg gerne have det retur..

Kram Maria 37+6

Anmeld

7. maj 2010

Mettemus

Sender dig en hel storm!

Held og lykke, håber der sker noget snart så vi kan få flere dejlige billeder af små lækre babyer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.