Ve-støv modtages nu med kyshånd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Bare mig..

Jeg er nu 39+1, og føler godt, at jeg må begynde og ønske mig ve-støv!

Jeg glæder mig bare mere og mere for hver dag der går, og ventetiden føles måske alligevel enormt lang!  - Jeg troede godt jeg kunne dy mig, men nej!

Kæresten skal på skole i Nykøbing Falster fra søndag til onsdag, og jeg har termin på torsdag, så de dage blive lige lidt stressede, og ubehagelige. -Vi bor i Kolding, så der er lidt langt, men okay, det er ikke værre end at han godt kan nå hjem, men det ville bare være så træls, at skulle starte ud selv i et par timer
Måske det alligevel er godt han tager afsted, for babyer kommer altid på upassende tidspunkter, og det er egentlig lidt upassende de dage, men igen, han kan da nå hjem hvis det er!

Ja, ville bare lige ud med det, og måske der var nogen der kunne undværer lidt ve-støv

Marikka, 39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er nu 39+1, og føler godt, at jeg må begynde og ønske mig ve-støv!

Jeg glæder mig bare mere og mere for hver dag der går, og ventetiden føles måske alligevel enormt lang!  - Jeg troede godt jeg kunne dy mig, men nej!

Kæresten skal på skole i Nykøbing Falster fra søndag til onsdag, og jeg har termin på torsdag, så de dage blive lige lidt stressede, og ubehagelige. -Vi bor i Kolding, så der er lidt langt, men okay, det er ikke værre end at han godt kan nå hjem, men det ville bare være så træls, at skulle starte ud selv i et par timer
Måske det alligevel er godt han tager afsted, for babyer kommer altid på upassende tidspunkter, og det er egentlig lidt upassende de dage, men igen, han kan da nå hjem hvis det er!

Ja, ville bare lige ud med det, og måske der var nogen der kunne undværer lidt ve-støv

Marikka, 39+1

Du kan da ikke bare skifte navn herinde? tænkte "hvem fanden er det....?"

Meeeen sender masser af vestøv ***********************

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

Zette skriver:

Du kan da ikke bare skifte navn herinde? tænkte "hvem fanden er det....?"

Meeeen sender masser af vestøv ***********************

Undskyld Men jeg har jo hørt så meget om alt det med google og ens navn.. haha.. Men jeg ved da egentlig ikke om man er lige så nem at finde frem til når jeg skriver " Marikka, 39+1." ? hihi...

Tak!

Anmeld

7. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Undskyld Men jeg har jo hørt så meget om alt det med google og ens navn.. haha.. Men jeg ved da egentlig ikke om man er lige så nem at finde frem til når jeg skriver " Marikka, 39+1." ? hihi...

Tak!

du skriver vel ikke noget som du ikke kan stå inde for? jeg er sku pisse ligeglad - folk må gerne læse om mig

Anmeld

7. maj 2010

Valle81

Sender lige et pust afsted med vestøv til dig, og sådan som det blæser her i Viborg, så er det fremme ved dig i løbet af nulkommafem:0)

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Har sendt noget med posten til dig...

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

Zette skriver:

du skriver vel ikke noget som du ikke kan stå inde for? jeg er sku pisse ligeglad - folk må gerne læse om mig

Næh, det har du egentlig meget ret i, folk må hellere end gerne kigge hvad jeg skriver, og om ikke andet skriver jeg nok anonym... ja, så ved jeg da egentlig ikke hvorfor jeg skifter navn...  Nå men det her hedder jeg fra nu af

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

Valle81 skriver:

Sender lige et pust afsted med vestøv til dig, og sådan som det blæser her i Viborg, så er det fremme ved dig i løbet af nulkommafem:0)

Vores vinduer som ellers var blevet tætte, er ikke heeeeeelt så tætte alligevel i den her blæst.. Tak..

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Har sendt noget med posten til dig...

Tak

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

puster puster puster al hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.