jeg er hjemme...kalaha tusind tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Loggidut

for din guiden, den holdt stik, bortset fra en omdirigeren på vejen...så vi igen farede vildt...lol...men nu er jeg hjemme, og orker ikke mere i dag...men i morgen tøser...så er jeg her!

ps/tif skal til tandlægen i morgen, til goddaw besøg...noget jeg skal spørge om fra jer, mens jeg nu er der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Monica

Ja tak! Hvordan dælen laver man en god tandbørste situation??? Det lyder som om at Gustav er ved at dø når jeg skal børste hans 2 små bisser... Også det om man skal bruge tandpasta, eller vente til de får kindtænder????

Håber ikke at det er for meget:$

Moni

Anmeld

10. juni 2008

Loggidut

Monica skriver:

Ja tak! Hvordan dælen laver man en god tandbørste situation??? Det lyder som om at Gustav er ved at dø når jeg skal børste hans 2 små bisser... Også det om man skal bruge tandpasta, eller vente til de får kindtænder????

Håber ikke at det er for meget:$

Moni

self da...det er ting jeg selv kunne havde fundet på at spørge om!

bort set fra vi har fin børste situationer herhjemme...

og nu helt g´nat herfra!

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

jamen det var så lidt;)
godt i kom hjem. du ringer da bare en anden gang.

syret nok jeg kunne guide dig vej!!!!!!

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

ja vi var altså håbløst lost!

Og den her gang var det som jeg fortalte dig i fonen ikke min skyld, men min menneskelige GPS, der svigtede mig...og hvor pinligt er det ikke at køre hele vejen fra Vejle og til Billund...og til horsens...fåååårk, godt det ikke er mig der skal betale den regning på benz!

men pyt, vi blev enige om at nu var Tif den baby i hele danmark, der havde set mest af Danmark på 11 måneder! (hvis hun da kunne se noget som helst)

men utroligt nok, så kom der ikke en lyd ud af hende...ikke på vej der ned og ikke på vej hjem...det fatter man da slet ikke?

men ja du er sej, og du er bare god, for nu er vi hjemme...så tak for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.