B&J skriver:
jeg ryger ikk og er ik ked af jeg er overvægtig for jeg kan de ting jeg skal og er sund og rask ... og ved mange vil sige man ik er sund og rask når man er overvægtig.... skriver bare at jeg er ked af altid høre det går ud over de overvægtige der er lige så mange sunde mennesker der har de problemer
Jeg kan ikke forstå dit udsagn med at det "altid går ud over de overvægtige" at du præcis som mange rygere feks siger du er sund og rask er også helt fint, men du kan jo ikke vide noget om hvilke belastninger du udsætter din krop for og hvornår du skal betale regningen. Det er jo ikke noget med det skal gå ud over nogen, men det er altså fakta at tykke mennesker i højere grad har en risiko for at blive syge af deres overvægt og det er da synd, når man faktisk kan gøre noget ved det. En krop er jo ikke lavet til at arbejde med ekstra vægt på, vel?
Men altså, jeg kan ikke forstå at du ikke bruger den viden der er i stedet for bare at sidde og blive ked og føle det går ud over dig...den eneste der vælger om det skal gå ud over dig i den her sammenhæng, det er jo dig selv.
KNus..
Anmeld