35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

smokin

Anke skriver:

Flooot mave!!! Og jeg er altså også gået over til de sømløse boxershorts - det bedste køb nogensinde!

Jeg håber for dig, de sidste uger ikke bliver for slemme. Godt, det snart er overstået! Og så må vi jo se, hvem af os, der kommer først.  

Du må altså gerne komme først.. du har jo ventet længst ørj jeg har ondt i ryggen idag. Det forstår man jo slet slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

AWO

Sødt af dig.  

Det var da godt nok træls! Er der slet ikke noget, der kan gøres ved det? Det kan da ikke være rigtigt, at du skal have så ondt hver dag.

Anmeld

7. maj 2010

smokin

Anke skriver:

Sødt af dig.  

Det var da godt nok træls! Er der slet ikke noget, der kan gøres ved det? Det kan da ikke være rigtigt, at du skal have så ondt hver dag.

Næh har du slet ikke ondt? Hun har vel lagt sig ned hos dig også? Jeg vil give min højre arm for at slippe for de der jag i skeden.... men må vente tålmodigt nu.

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Smuk mave....

Anmeld

7. maj 2010

AWO

Zette skriver:

Næh har du slet ikke ondt? Hun har vel lagt sig ned hos dig også? Jeg vil give min højre arm for at slippe for de der jag i skeden.... men må vente tålmodigt nu.

Årh jo, dem kender jeg godt! Knap så rart...

Bortset fra det har jeg dog heldigvis ikke de store smerter. Selv bækkenet har opført sig fornuftigt den sidste måned!

Til gengæld får jeg efterhånden rigtig mange, kraftige plukkeveer. De kommer især, når jeg sidder oprejst, hvilket ikke er så fedt, når jeg prøver at skrive opgave..!

Anmeld

8. maj 2010

smokin

Anke skriver:

Årh jo, dem kender jeg godt! Knap så rart...

Bortset fra det har jeg dog heldigvis ikke de store smerter. Selv bækkenet har opført sig fornuftigt den sidste måned!

Til gengæld får jeg efterhånden rigtig mange, kraftige plukkeveer. De kommer især, når jeg sidder oprejst, hvilket ikke er så fedt, når jeg prøver at skrive opgave..!

Næh hvor træls.. Vi har heldigvis igår fået nye sofaer. Jeg kunne simpelthen ikke side i den gamle vi havde, det gjorde så ONDT i maven. Min kærestes storesøster havde købt nye møbler så vi overtog de gamle lædermøbler fra dem, som ABSOLUT intet fejler... SKØNT SKØNT!!!

Anmeld

8. maj 2010

mettenoah

Hvor er du fiiin!

Hjemme hos os er boxeshorts på mode... jeg kan ofte finde på at bruge min mands boxeshorts som natshorts

Hæhæ jeg er engang ikke gravid endnu... ihvertfald...

Anmeld

8. maj 2010

smokin

mettenoah skriver:

Hvor er du fiiin!

Hjemme hos os er boxeshorts på mode... jeg kan ofte finde på at bruge min mands boxeshorts som natshorts

Hæhæ jeg er engang ikke gravid endnu... ihvertfald...

Min kæreste har nu heller ikke noget imod det - jeg tror nu mest det er fordi "sirenen" ikke går igang når jeg har dem på, ellers brokker jeg mig jo stort set konstant. De strammer, de kravler op, fedtet hænger ud over .... argh! haha

Men med de andre så er jeg bare i en lykkebobbel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.