35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

smokin

Mettemus skriver:

Så onsdag da...

Jo tak, det var i aller højeste grad på tide! Så nu begynder jeg så småt at lægge an til at glæde mig

Jeg tror hun har planlagt at blive der længe endnu. Eller det håber jeg Jeg skal lige være HELT klar til hun kommer.

Og ja, det tog også mig rigtig længe at glæde mig. Var bekymret de første mange måneder. Så i midten glædede jeg mig helt vildt, indtil jeg gik i fødsel for tidligt.. så nu er jeg også en kende bekymret når jeg får ondt. Men hun har det perfekt derinde, lægerne mener blot at hun mangler plads efterhånden og er en af de babyer der ikke lige kan vende sig til det. Så hun losser løs for at få plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

FrkC

Du i hvert fald en flot hval

Rigtig fin mave

Anmeld

7. maj 2010

smokin

B&J skriver:

ej hvor er din mave bare smuk...  

Tusind tak.

Anmeld

7. maj 2010

CamillaT89

Zette skriver:

Det er et program på min mac der tager billederne ligesom i en fotobox. Du kan også se der er nogle af dem der er rystet lidt.. det er hvis jeg ikke lige får drejet mig hurtig nok.

Okay Det er skide smart!

Anmeld

7. maj 2010

Mettemus

Zette skriver:

Jeg tror hun har planlagt at blive der længe endnu. Eller det håber jeg Jeg skal lige være HELT klar til hun kommer.

Og ja, det tog også mig rigtig længe at glæde mig. Var bekymret de første mange måneder. Så i midten glædede jeg mig helt vildt, indtil jeg gik i fødsel for tidligt.. så nu er jeg også en kende bekymret når jeg får ondt. Men hun har det perfekt derinde, lægerne mener blot at hun mangler plads efterhånden og er en af de babyer der ikke lige kan vende sig til det. Så hun losser løs for at få plads.

Det kan jeg godt forstå. Ligeså meget som man glæder sig og er utålmodig lige så skrækkeligt ville det jo være hvis hun kom ud alt for tidligt. Var det senest uge 39 de ville sætte dig i gang?

Anmeld

7. maj 2010

smokin

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå. Ligeså meget som man glæder sig og er utålmodig lige så skrækkeligt ville det jo være hvis hun kom ud alt for tidligt. Var det senest uge 39 de ville sætte dig i gang?

Altså jeg må indrømme at jeg er lidt forvirret mht. hvad læger lover. I mandags skulle vi oprindeligt have haft en dato for hvornår hun SENEST kom ud. Istedet fik vi en dato på hvornår hun TIDLIGST kommer ud, med mindre hun selv finder vej. Og det er i uge 39+0. Dvs. 3 juni.

Men som jeg har holdt fast i hele tiden, det er et majbarn i maven - og det ved prinsessen godt! Så har hun frit valg på ALLE hylder... bare det bliver i maj.

Anmeld

7. maj 2010

Mettemus

Zette skriver:

Altså jeg må indrømme at jeg er lidt forvirret mht. hvad læger lover. I mandags skulle vi oprindeligt have haft en dato for hvornår hun SENEST kom ud. Istedet fik vi en dato på hvornår hun TIDLIGST kommer ud, med mindre hun selv finder vej. Og det er i uge 39+0. Dvs. 3 juni.

Men som jeg har holdt fast i hele tiden, det er et majbarn i maven - og det ved prinsessen godt! Så har hun frit valg på ALLE hylder... bare det bliver i maj.

Så vælg d. 23.! (Min fødselsdag) - Der er det altid godt vejr!

Held og lykke i hvert fald. Håber det kommer til at gå helt som det skal de sidste 3-4 uger så!

Anmeld

7. maj 2010

LilleMor10

Zette skriver:

PAS PÅ - HER KOMMER HVALEN!!!!

Hold da op - nu er vi snart i mål. Stor og lækker vom efterhånden. Har ikke vejet mig i denne uge, det tør jeg ikke - sådan som den vokser Malou har lagt sig i fødestilling og er meget meget klar i følge jordemoderen. Ja jeg er faktisk også HELT klar. MEST fordi jeg har plukkeveer hver dag efterhånden og ikke kan deltage i noget uden at have ondt. Må ikke dyrke sex, må ikke gøre rent, må ikke gå tur med hunden... Hvad FA**** må jeg så?

Se tv? For det gør jeg jo ikke forvejen. Jeg har aftalt med min reservemor (min tante som er som en mor for mig) at vi føder mandag kl.13. Så må vi jo blot vente og se om frk.sparketrold derinde er enig.

Nyd hval-billederne!!

KH
Zette

PS: Her i firmaet går vi ikke i andet end sømløse boxershorts efterhånden, og jeg bliver drillet med det dagligt af min familie der får tilsendt billeder af det. Men jeg kan ikke fordrage det strammer så har været ude og købe nogle smarte farver igår... så man stadig er liiidt med på moden

du så fin søde, syntes i sammenlignet med min er din mere rund og sidder højt, hvorimod min ligger snart nede på mine lår hehe 

Anmeld

7. maj 2010

smokin

LilleMor10 skriver:

du så fin søde, syntes i sammenlignet med min er din mere rund og sidder højt, hvorimod min ligger snart nede på mine lår hehe 

Du er bare så lille og fin i forhold til hvalen her

Anmeld

7. maj 2010

AWO

Flooot mave!!! Og jeg er altså også gået over til de sømløse boxershorts - det bedste køb nogensinde!

Jeg håber for dig, de sidste uger ikke bliver for slemme. Godt, det snart er overstået! Og så må vi jo se, hvem af os, der kommer først.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.