Er det pinligt at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

lonemus

Overhovedet ikke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

L-Mortil3

Jeg har stemt absolut nej!

Jeg har alle dage haft et SUPER afslappet forhold til det, og den fangede Morten inden for en dag eller 2, ja herhjemme kunne vi sågar afmontere toiletdøren, da Morten åbenbart bliver yderst snaksagelig af at skide, så skal vi da lige have vendt verdenssituationen, så går det hele hurtigere haha...

Ja jeg lukker nu heller aldrig døren, så kan jeg jo ikke følge med i noget...

Vanen kom sig af at vores dejlige gamle hund satte i et hyl hver gang jeg lukkede døren når jeg gik på wc, så det stoppede jeg med, Morten fulgte trop, og ja, nu behøver vi den ikke

Jeg har fra tid til anden makeup på, men lets face it, der er ikke noget der skjuler DET ansigt her

Så jeg synes bestemt (Og det siger Morten også hver dag) at jeg ser godt ud, hvad endten jeg har hullede natbukser eller kjole på FNIS!

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Jeg har stemt absolut nej!

Jeg har alle dage haft et SUPER afslappet forhold til det, og den fangede Morten inden for en dag eller 2, ja herhjemme kunne vi sågar afmontere toiletdøren, da Morten åbenbart bliver yderst snaksagelig af at skide, så skal vi da lige have vendt verdenssituationen, så går det hele hurtigere haha...

Ja jeg lukker nu heller aldrig døren, så kan jeg jo ikke følge med i noget...

Vanen kom sig af at vores dejlige gamle hund satte i et hyl hver gang jeg lukkede døren når jeg gik på wc, så det stoppede jeg med, Morten fulgte trop, og ja, nu behøver vi den ikke

Jeg har fra tid til anden makeup på, men lets face it, der er ikke noget der skjuler DET ansigt her

Så jeg synes bestemt (Og det siger Morten også hver dag) at jeg ser godt ud, hvad endten jeg har hullede natbukser eller kjole på FNIS!

Anmeld

7. maj 2010

birgittemarie

Jeg synes, det er umandigt og i den grad usexet, når mænd synes, det er ufeminint at kvinder går på wc, prutter, ikke bruger make up og går i gammelt tøj og hvad ved jeg.

Jeg foretrækker i hvert fald i den grad et brølende rovdyr af en mand, som er i stand til at se igennem make up og tøj.

Men sådan er man jo så forskellige og det var måske et lille sidespring. Desuden er jeg dobbelmoralsk anlagt, hvad prutterier angår:

Jeg synes det er lidt pinligt på sådan en fnise-tøse-måde og jeg kunne ikke finde på at prutte med vilje foran min mand, fordi jeg selv føler mig lidt ufeminin i fht ham, hvis jeg gør det. Men jeg bliver direkte vredt fornærmet, hvis manden også synes det er pinligt eller ulækkert, hvis jeg kommer til at slå en smutter. Han skal skraldgrine og synes det er naturligt.

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Jeg synes, at selvom man har kendt hinanden i mange år, må man gerne stadig have nogle "hemmeligheder" for hinanden. Vi er på alle måder klar over at hinanden prutter, går på toilettet mv., men jeg synes ikke man behøver at skilte med det... det er ret usexet, synes jeg. Men jeg er også mega sart med sådanne ting  Min kæreste synes jeg er fjollet, og han har da også oplevet det hele fra min side (efter to fødsler inkl. lavement har jeg ikke flere hemmeligheder for ham).

Jeg bliver helt vild flov hvis jeg kommer til at slå en prut i hans selskab. Og det ved han, så han synes det er rigtig sjovt når det sker. Han har ikke nær så mange hæmninger i denne forbindelse, og synes ligesom mange af jer, at det er da bare så naturligt.

Anmeld

7. maj 2010

JustAnotherName

Min mand fiser næsten dagligt om aftenen, når vi sidder i vores sofaer.
Og jeg kan blive helt irriteret over hans løssluppenthed, og manglende hensyn ....men så er jeg til gengæld dobbeltmoralsk nok til, at more mig helt barnagtig meget, når det så er mig selv der slipper en vind   Go' humor!

Jeg har stemt nej

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

Jeg er absolut ikke nogen sminke dukke, men synes det er rart at man gør noget ud af sig selv og derved også ens forhold på den måde.
Hvis man skal gøre sig pæn for andre når man skal ud med venner og veninder kan man da ligeså godt også gøre det for sin mand.
Og da jeg arbejder i en brance hvor mode er et must, ja så er jeg bare i pænt tøj hver dag.
Bild mig ikke ind at en mand bliver glad når han ser hans kone/kæreste er har gjort noget ud af sig selv for hans skyld.
Jeg er absolut også til joggingbukser når man flader ud på sofaen men ikke dagligt og når vi skal ud.
Min mand elsker mig overalt på jorden men mener helt bestemt gnisten bevareres ved at man er lækre for hinanden.
Jeg gad sgu ikke min mand hvis han sad i sit arbejdstøj hele dagen og aftenen.

I må undskylde hvis jeg ramte et ømt punkt hos nogle af jer. Men det er da dejligt at i har en mand der ikke forventer noget af jer. Og synes det er frækt med prutter og jogging tøj

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

sarahb skriver:

Og synes det er frækt med prutter og jogging tøj

Haha, hvor er du sød.

Anmeld

8. maj 2010

Joan ( Smallie )

At slå en prut et Så naturligt og ja jeg gør det foran min mand og børn.

Til jer der ikke gør det foran manden, gør i det så heller ikke over for jeres børn? og hvis nu en af ungerne slår en prut bliver i så også flove over det??

Anmeld

8. maj 2010

oo

det er aldrig pinligt at prutte! vi er heldigvis velsignede med venner og familie der allesammen kan nyde en god prut når den melder sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.