Er det pinligt at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

FrkC

Jeg har stemt ja  Det er egentlig oss på en måde lidt flovt. For det er jo en temmelig naturlig del af livet for alle mennesker Men, hvis denne naturlige del af livet ville lade være med at lugte ville det nok heller ik være så slemt.

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 4 år, og jeg har ALDRIG slået en prut hvis han var i nærheden !!! Ik engang i en brandert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

B&J

ja i starten og nej hvor var det pinligt med den første prut men min kæreste gav mig et kys og sagde ja nu er vi en familie hihihihi totalt hjemme hygger i... det luner så dejlig under dynen griner kunne ikke lade vær

Anmeld

7. maj 2010

Moar'en

JA hi hi  Men jeg har også et meget mærkeligt forhold til det jeg synes ikke det pinligt når andre gør det heller ikke min mand men det da mega pinligt når jeg gør det og jeg gør det så heller ikke så går jeg væk. 

Jeg boet med min x i 8 år og aldrig på de 8 år har jeg været på toilettet og lave stort mens han var hjemme så holde jeg mig gerne. Jeg så blevet bedre til det efter jeg har født med min mand men undgår det helst hi hi. 

Så JA jeg synes det pinligt når det mig men meget naturligt når det andre ha ha. 

Sådan har jeg det os. Og vi har været sammen i 9 år nu. Vi er heller aldrig på badeværelset på samme tid, på nær hvis vi er i bad sammen. Jeg får tit afvide det er vildt mærkelig at anders ikke kan være i bad imens jeg tisse. Nej så holder jeg mig hellere.

Anmeld

7. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har været gift i 7 år og vi både prutter og bøvser...

Hellere en ordenlig prut end en sprængt tarm....

Har en kollega, han prutter og bøvser over alt, selv på kontor'et...

En ældre redder, der selv har 2 børn - ja de har alle lært det er naturlig at både prutte og bøvse. Hvis man ved det er en hørmer, går man fra bordet - ellers ikke..

Her gør vi det mest herhjemme...

Jeg lukker kun døren til badeværelset hvis vi har gæster, hvor igen manden 'kun' kan tisse for åben dør - det større der lukker han døren... 

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

Det er absolut en af de ting vi holder for os selv.
Det er den lille ting vi stadig har for os selv, så det ikke er en ordenlig gang mande hørm derhjemme, det er simpelthen for utiltalende.
Ligesom vi heller ikk tisser og nr.2 foran hinanden.
Han kan godt lide jeg er KVINDE og ikke sidde os lætte numsen foran ham, og jeg har det heldigvis helt på samme måde, Det er super ufeminint. Ligesom han ville få lange N. hvis jeg gik i konstant joggingtøj, ingen make up og kondi sko.. Det har han pænt sagt, sådan bliver du aldrig vel!!! Nej bare rolig min skat, aldrig
Han elsker det feminine og det bevarer jeg!

Anmeld

7. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

sarahb skriver:

Det er den lille ting vi stadig har for os selv, så det ikke er en ordenlig gang mande hørm derhjemme, det er simpelthen for utiltalende.
Han kan godt lide jeg er KVINDE og ikke sidde os lætte numsen foran ham, og jeg har det heldigvis helt på samme måde, Det er super ufeminint. Ligesom han ville få lange N. hvis jeg gik i konstant joggingtøj, ingen make up og kondi sko.. Det har han pænt sagt, sådan bliver du aldrig vel!!! Nej bare rolig min skat, aldrig

herhjemme er det lige modsat...

Har altid været en drenge-pige..

Jeg ejer ikke noget makeup og har aldrig gjort det - jo en læbepomade der vist er for gammel.

Ligeledes ejer jeg ikke noget med høje hæle, jo mine sikkerheds træsko...

Går i det der passer mig, for er ingen udstillings dukke. Han elsker mig for den jeg er og ikke mit tøj... Men kan da sagtens tage noget pænt frem og har da også en kjole eller 2.

Sidst jeg havde fået lagt makeup, var da jeg fik lavet en kalender til manden...

Anmeld

7. maj 2010

Margorie

Pinligt? Neej det er det vel ikke, men prutter er klamme!  Men jeg prutter aldrig foran min kæreste- i de tre snart fire år vi har boet sammen har jeg endnu ikke pruttet foran ham Synes det er usexet og jeg vil gerne bevare hans frække billede af mig, hvilket vil sige at jeg ikke prutter 

Anmeld

7. maj 2010

Lady Marion <3

sarahb skriver:

Det er fuldstændigt som at læse om mit og kærestens forhold nu på 4 år ,,,      1 prut er der slået fnys ,,,, det var da jeg fødte   Vi har det præcis på samme måde med toiletbesøg og hjemme-hygge tøj ,,,

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

I starten synes jeg det var enormt pinligt....

Nu er der slet ikke noget...

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

ej, det er da naturligt!!! jeg er ikke nogen sminkedukke som hverken kan prutte eller SKIDE. tsk   

I de første 5-6 måneder låste jeg døren når jeg gik på toilet, men efterhånden som min kæreste også har vist sin naturlige side så kan jeg vel også?? Vi har ingen lås på vores toiletdør, men hvis jeg skal skide så spørger jeg om han vil ud og tisse først, ellers siger jeg bagefter at hvis han ikke vil dø af gylleforgiftning så skal han liiige vente lidt - og vi griner sgu bare af det... jeg ville da ikke kunne holde ud og gå og lade som om jeg ikke sked.

Mht tøj og make-up som nogle også kommenterer, så har jeg da lidt make-up på hver dag, og pænt tøj, men jeg føler mig absolut ikke usexet i et par jogginbukser... sådan er jeg jo også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.