birgittemarie skriver:
Sikke nogle dejlige pics af de dejlige, smukke Tynebørn. 
Men forklaringer udbedes! Hvad er det for et tivoliland med Kitty balloner i mastodont størrelse, du har fået slæbt Stig med i? Og hvem er det mørkhårede kvindtøj ved siden af dig? Og hvem er Stellas slyngveninde?
Jeg kommer sådan til at glæde mig til ynglet her begynder at lege rigtigt sammen! Man må simpelthen dø af lykke, når man ser dem fise sådan rundt og grine sammen. 
Og det er SÅ hyggeligt at gå barnevognsture sammen med den store! NM har fået min gamle dukkevogn, som er grøn ligesom vores kombivogn (som på sin side blev købt, fordi den lignede min gamle dukkevogn.) og hun går så stolt ved siden af mig med sin dukke eller sit tigerdyr og siger de samme ting som mig for at få dem til at sove nede i vognen. 
Så Astrid, se nu bare at få gjort den Smilla til storesøster. Det er det bedste i verden at se sin lille pige blive den store.
Knus Birgitte
Jamen det skal du få 
Det er bare sådan et marked der holdes et par gange om året med dyr, tivoliting og hvad dertilhører.
Jeg tror desværre vi har tabt vores datter til den lede kat!
Alle hendes ejendele skal helst have det lede katteinitial på sig

Det mørkhårede kvindfolk er min storesøster.
Og jo - Der er rimelig stor aldersforskel på os
(Det plejer at være næste spørgsmål)
Der er en 19-20 år imellem.
Stellas veninde er en fra min IRL-MG.
De har hængt sammen lige siden og ses faktisk mellem 2 og 5 gange om ugen.
De er fanget i vores udestue hvor de en dag (Uden vores viden) havde slæbt samtlige figurer ned fra hylderne og dækket op til teselskab for girafferne og Bodil (Ja, man må jo åbenbart ikke siger "Neger", så det hedder hun altså istedet
)
Du DØR af lykke når de rigtig begynder at få glæde af hinanden! 
Bare du kan mærke den kærlighed de får overfor hinanden.
Paw plejer at befamle Stella i ansigtet og håret når han kan komme til det, og det hvin han giver når hun begynder at grine siger bare alt.
Hvor er det sjovt at NM har overtaget din dukkevogn.
Den blå på billedet er faktisk også min gamle fra da jeg fik min lillebror.
Fedt at du har fået dit helt eget ekko med på tur 
Man skal virkelig til at tænke over hvad man går og siger i hverdagen nu - Det kommer troligt tilbage i form af en barnestemme!