Mange, mange, mange, mange billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Lise

Du har fandme nogle smukke unger Tynis  Tak for kigget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

ka li ja

lækre unger, fede billeder.

og hvor har jeg bare lyst til at mysse ham den lille trold når han ligger der og sover

Anmeld

6. maj 2010

Siber

sikke dejlige billeder og dejlige unger tunis!

Sikke stor Paw er blevet!

Knus Siber

Anmeld

6. maj 2010

Astrid P

Så ser man lige mig, der sidder med tårer i øjner'n fordi de billeder bare viser søskendekærlighed ud over det hele... Der hvor de sidder sammen i barnevognen og Stella lige holder om ham. Og der hvor hun kører med ham i dukkevognen og han er ved at flække af grin... Og jeres gåtur med hhv. klapvogn og dukkevogn på fortovet... Jamen, det er sgu da DET der er meningen med at få mere end 1 barn, er det ikke?
Jeg bliver fandme så skruk!!!

Anmeld

6. maj 2010

Bamme

7. maj 2010

Hyner

Og hvor er der bare mange mange mange rigtig mange gode billeder af jeres skønne unger...

Top nice pics....

Knus

Anmeld

7. maj 2010

Tut

Tynen skriver:

Det er sjovt, for der er mange der siger at de ligner hinanden helt vildt.. Men ehh... Jeg er så vist bare den eneste der ikke kan se det at all

Så må du sgu lige få et par briller Tyne-mor, for han ligner hende helt vildt meget

Skønne skønne billeder

Knus

Anmeld

7. maj 2010

Anja

Dejlige billeder og kønne børn  - som altså ligner hinanden rigtigt meget (bliver nødt til at give de andre ret )

Og ja, al den søskendekærlighed er netop derfor, at det er fedt med mere end ét barn

Anmeld

7. maj 2010

birgittemarie

Sikke nogle dejlige pics af de dejlige, smukke Tynebørn.

Men forklaringer udbedes! Hvad er det for et tivoliland med Kitty balloner i mastodont størrelse, du har fået slæbt Stig med i? Og hvem er det mørkhårede kvindtøj ved siden af dig? Og hvem er Stellas slyngveninde?

Jeg kommer sådan til at glæde mig til ynglet her begynder at lege rigtigt sammen! Man må simpelthen dø af lykke, når man ser dem fise sådan rundt og grine sammen.

Og det er SÅ hyggeligt at gå barnevognsture sammen med den store! NM har fået min gamle dukkevogn, som er grøn ligesom vores kombivogn (som på sin side blev købt, fordi den lignede min gamle dukkevogn.) og hun går så stolt ved siden af mig med sin dukke eller sit tigerdyr og siger de samme ting som mig for at få dem til at sove nede i vognen.

Så Astrid, se nu bare at få gjort den Smilla til storesøster. Det er det bedste i verden at se sin lille pige blive den store.

Knus Birgitte

Anmeld

7. maj 2010

Monica

Tak for kigget. Skønners unger du har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.