hmm, hvad laver min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Det aner jeg heller ikke.... Du må da bare et smut forbi lægen. Det er du da nødt til at få styr på. Om ikke andet så for at få at vide at der ikke er noget galt, men at det "bare" er din krop der frygtelig gerne vil være gravid igen

ja håber altså ikke at hun bare fejer mig af, men tager sig tid til at undersøge hvorfor min krop reagere sådan her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Faith

nutche skriver:

ja håber altså ikke at hun bare fejer mig af, men tager sig tid til at undersøge hvorfor min krop reagere sådan her

Hun SKAL tage dig alvorligt! Men ved godt at det er nemt at sige, for det er langt fra alle læger som lytter 100% til det man siger.

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Hun SKAL tage dig alvorligt! Men ved godt at det er nemt at sige, for det er langt fra alle læger som lytter 100% til det man siger.

hvis jeg nu fortæller en lille hvid løgn om at jeg har taget en posetiv test og er bekymret fordi jeg har den her hormon spiral, mon så ikke det går. (den første var jo meget svagt posetiv, så det er kun en halv løgn)

jeg er nemlig virkelig bekymret, fordi jeg har svært ved at se hvordan spiral + graviditet kan blive noget godt

og igen...er det ikke en graviditet, hvad er det så?

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

det lyder mystisk - men som smillaluna siger, det kan jo være du ikke er helt færdig med at være gravid, inderst inde?? smillaluna er da i hvert fald fortaler hihi 

måske en snak med din læge kan få ro på det hele, håber i hvert fald IKKE der er noget galt!!!

knus til dig...

Anmeld

5. maj 2010

mor_sabina

Ville bestemt også få det tjekket, og vil i øvrigt gerne have en opfølger nutche

Anmeld

6. maj 2010

Lone Jakobsen

hmm jamen en lille opfølger kommer så her:

tog til lægen idag som checkede min urin, fortalte mig at jeg ikke var gravid...og at alle de symptomer jeg mente jeg havde...var indbildte hmm følte mig ret flov, især fordi hun bedømte det udelukkende udfra en negativ test.

så nu skal jeg altså finde en måde at få min krop til at falde til ro på, men mon ikke det kommer når jeg begynder på arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.