har oprettet et anonymt indlæg før, men da jeg nu har lagt kortene på bordet for min mødregruppe. kan jeg godt spørge jer herinde uden at være ano mere.
min krop skaber sig simpelthen, og efter at ha læst mange indlæg som handler om det samme...er mit måske ikke så relevant, men det gør jo ikke mit problem mindre.
min krop faker nemlig en graviditet, og jeg kan ikke få den til at holde op. jeg har spiral, så det burde ikke ku ske, og samtlige test....pånær den første, har sagt negativ....men alligevel.... min mave (den nederste del lige under buksekanten. er meget oppustet, og mine bryster er begyndt at blive ømme. jeg er ikke specielt træt, har ikke kvalme....og ja, tester jo også negativt, men hvad er det så?
mit ene gæt er at mine bryster kan være ømme fordi jeg løber med en alm. bh i stedet for en sports bh...og jeg tænker om det måske også kan give den lidt oppusted fornemmelse i maven....men hvad siger i? kan det være derfor?
hvad med en graviditet uden for livmoderen, vil den teste posetivt så eller hvad? 
jeg er i vildrede og det irritere mig...som mor til 4 burde jeg da for pokker kende min krop bedre end det.
Anmeld