hmm, hvad laver min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Lone Jakobsen

har oprettet et anonymt indlæg før, men da jeg nu har lagt kortene på bordet for min mødregruppe. kan jeg godt spørge jer herinde uden at være ano mere.

min krop skaber sig simpelthen, og efter at ha læst mange indlæg som handler om det samme...er mit måske ikke så relevant, men det gør jo ikke mit problem mindre.

min krop faker nemlig en graviditet, og jeg kan ikke få den til at holde op. jeg har spiral, så det burde ikke ku ske, og samtlige test....pånær den første, har sagt negativ....men alligevel.... min mave (den nederste del lige under buksekanten. er meget oppustet, og mine bryster er begyndt at blive ømme. jeg er ikke specielt træt, har ikke kvalme....og ja, tester jo også negativt, men hvad er det så?

mit ene gæt er at mine bryster kan være ømme fordi jeg løber med en alm. bh i stedet for en sports bh...og jeg tænker om det måske også kan give den lidt oppusted fornemmelse i maven....men hvad siger i? kan det være derfor?

hvad med en graviditet uden for livmoderen, vil den teste posetivt så eller hvad? 

jeg er i vildrede og det irritere mig...som mor til 4 burde jeg da for pokker kende min krop bedre end det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Faith

Kan det være fordi du inderst inde gerne vil være gravid igen? Ved ikke om man som menneske kan være falsk drægtig eller om det er forbeholdt hunde

Det kan da være din krop bare ikke synes at du er færdig med at være gravid endnu....

Anmeld

5. maj 2010

henh01

Hvis du først testede positiv, så ville jeg tage til lægen. Man kan ikke danne gravditetshormon som giver udslag på tests uden at være gravid

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Kan det være fordi du inderst inde gerne vil være gravid igen? Ved ikke om man som menneske kan være falsk drægtig eller om det er forbeholdt hunde

Det kan da være din krop bare ikke synes at du er færdig med at være gravid endnu....

ja jeg indrømmer at jeg har været skruk et stykke tid nu men havde næsten affundet mig med at der ikke sku komme flere, synes jo et eller andet sted at jeg har nok

men synes bare jeg har hørt at kroppen virkelig kan nare en, havde bare aldrig troet det sku ske for mig.

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

henh01 skriver:

Hvis du først testede positiv, så ville jeg tage til lægen. Man kan ikke danne gravditetshormon som giver udslag på tests uden at være gravid

jamen den var meeeget svag posetiv, og de følgende mange test, har alle været klart negative (kun hvis man kiggede efter måske 10 min var den sidste posetiv) og så tæller det ikke.

Anmeld

5. maj 2010

Faith

nutche skriver:

ja jeg indrømmer at jeg har været skruk et stykke tid nu men havde næsten affundet mig med at der ikke sku komme flere, synes jo et eller andet sted at jeg har nok

men synes bare jeg har hørt at kroppen virkelig kan nare en, havde bare aldrig troet det sku ske for mig.

Det må da osse være lidt hårdt for dig at være i mødregruppe sammen med alle os mere eller mindre højgravide høns

Hva siger manden til en bette mere? Kunne i ikke godt hvis det nu skulle gå hen og ske?

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Det må da osse være lidt hårdt for dig at være i mødregruppe sammen med alle os mere eller mindre højgravide høns

Hva siger manden til en bette mere? Kunne i ikke godt hvis det nu skulle gå hen og ske?

uhh ja det gør ikke sagen nemmere og så tanken om at Rasmus ku få en at "følges med"

manden har taget det hele med ophøjet ro, og siger at sku det ske, så ville det ikke genere ham, selv om det vil kræve en del da vi ikke har værelser eller bilplads nok

men men, der er mange aspekter i det, for med en spiral så er der stor risiko for at den sætter sig unden for livmoderen, hvilket også er det jeg frygter er sket.

Anmeld

5. maj 2010

Faith

nutche skriver:

uhh ja det gør ikke sagen nemmere og så tanken om at Rasmus ku få en at "følges med"

manden har taget det hele med ophøjet ro, og siger at sku det ske, så ville det ikke genere ham, selv om det vil kræve en del da vi ikke har værelser eller bilplads nok

men men, der er mange aspekter i det, for med en spiral så er der stor risiko for at den sætter sig unden for livmoderen, hvilket også er det jeg frygter er sket.

Det med bilproblemet og værelseproblemet det løser sig på en eller anden måde hvis det sku ske. Tingene har det med at løse sig, det er min erfaring

Kan da godt forstå du er lidt bekymret for en graviditet uden for livmoderen. Men ville du ikke ha voldsomt ondt hvis det var? Ved ikke ret meget om det, men jeg forestiller mig bare at man ville få ondt.

I hvert fald er det da lidt sært. Jeg ville helt sikkert gå til lægen. Så må han/hun undersøge dig grundigt eller sende dig videre til nogen der kan.

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Det med bilproblemet og værelseproblemet det løser sig på en eller anden måde hvis det sku ske. Tingene har det med at løse sig, det er min erfaring

Kan da godt forstå du er lidt bekymret for en graviditet uden for livmoderen. Men ville du ikke ha voldsomt ondt hvis det var? Ved ikke ret meget om det, men jeg forestiller mig bare at man ville få ondt.

I hvert fald er det da lidt sært. Jeg ville helt sikkert gå til lægen. Så må han/hun undersøge dig grundigt eller sende dig videre til nogen der kan.

ja jeg tror også jeg bliver nød til at ringe til hende og be om at blive checket.

tror også man får meget ondt hvis man har en graviditet uden for livmoderen, men er det ikke først lidt senere i forløbet...åhh jeg aner det bare ikke.

Anmeld

5. maj 2010

Faith

nutche skriver:

ja jeg tror også jeg bliver nød til at ringe til hende og be om at blive checket.

tror også man får meget ondt hvis man har en graviditet uden for livmoderen, men er det ikke først lidt senere i forløbet...åhh jeg aner det bare ikke.

Det aner jeg heller ikke.... Du må da bare et smut forbi lægen. Det er du da nødt til at få styr på. Om ikke andet så for at få at vide at der ikke er noget galt, men at det "bare" er din krop der frygtelig gerne vil være gravid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.