Laura har været 2½ time i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Plysbjørnen

i dag, og det var gået rigtigt godt... hun havde skældt lidt ud ved 10 tiden, men hun mente det var træthed...

Ellers havde der bare ikke været nogen problemer og hun havde spist rigtigt flot, hvilket hun sagde at der normalt kunne være problemer med... I morgen regner jeg med at hun skal være der det meste af dagen (vi skal i hvert fald have barnevognen med), så må vi se hvordan det går...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Nadi

Åh jeg synes bare det er en milliard år siden at Oliver startede :-o Men det er bare så dejligt at få at vide det går godt! Og hun skal da også have lov til at brokke sig lidt, hun er vel en rigtig pige, ik' ;) Håber det fortsætter på den gode måde... -Nadia

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

Det er da skønt Betina. Det er ikke så svært at aflevere dem, når man ved, de har det godt. Jeg håber for jer, at det fortsætter sådan.

- Helle, som snart skal hente sin egen lille trold hos dp

Anmeld

10. juni 2008

bette

dejligt med sådan en god dag.. hehe lidt brok klare dp jo nok:P

Anmeld

10. juni 2008

Plysbjørnen

Det er nemlig det... Er også glad for at det gik så utrolig godt... Ja hun virkede i hvert fald som om det ikke var noget problem, men okay laura er heller ikke noget problem når man sammenligner med en af de andre hun har... Han er vant til hjemmefra at blive båret rundt konstant...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.