Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Ps: "Palmin" er so last year!... Det ord uddøde da næsten sammen med Sovjetunionen og Dalle Valle ;-)
Ps: "Palmin" er so last year!... Det ord uddøde da næsten sammen med Sovjetunionen og Dalle Valle ;-)
Og kurveflettede møbler...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
haha
kitty skriver: Jeg kommer først til at tænke på Palmin.. Måske derfor.
Jeg kommer først til at tænke på Palmin.. Måske derfor.
Hehe også her
filuccasmor skriver: ja som overskriften siger så har jeg forelsket mig i et pige navn og kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det ALMINE synes bare det er så smukt
ja som overskriften siger så har jeg forelsket mig i et pige navn og kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det
ALMINE
synes bare det er så smukt
Jeg synes at det er meget sødt og det gode ved det er at der ikke kan være ret mange som hedder det
Har i hvert fald aldrig hørt det før...
Tror det er en tilvænning. Jeg tror ikke jeg er så STOR fan af svære navne. Har hele livet skulle stave mit navn og det er jeg efterhånden RIGTIG træt af.
Jeg synes, at det er super sødt
Jeg var lige inde på Danmarks Statistik og der er kun 6 der hedder det i Danmark
http://www.dst.dk/Statistik/Navne/Document.aspx?path=%2fhomedk%2fstatistik%2fnavne%2fhvormange&layout={AB08C697-2973-4A81-98AC-E038190BA8DB}
jeg sys det er flot.
tænker på en markblomst- hvorfor ved jeg ik. hehehh...
Synes det er okay, men kommer til at tænke på navnet Alvine - det er jo lidt mere til, da jeg kender en sød pige, der hedder det
Super smukt! Meget blidt og sødt. Er osse helt vild med Anine. De minder meget om hinanden.
jeg tænker lidt på alfine, men synes eller det er et meget sødt navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128