Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften siger så har jeg forelsket mig i et pige navn og kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det
ALMINE
synes bare det er så smukt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm....
Jo flere gange jeg siger det, jo sødere lyder det. Da jeg så det synes jeg det lød for gammeldags i min smag, men egentlig meget sød
Jeg sagde det helt automatisk på engelsk
Må indrømme det ikke helt falder i min smag, men jeg er nok bare lidt for meget fan af internationale navne og der bliver det jo så pludselig til All Mine sødt hvis det er kæresten der siger det, men måske lidt sært i andre sammenhænge!?
Knus Caroline
Det falder ikke lige i min smag - men det er jo heller ikke det vigtige
Jeg kommer først til at tænke på Palmin.. Måske derfor.
Hvis I synes det er sødt, så synes jeg I skal være ligeglade med, hvad andre tænker!
kitty skriver: Det falder ikke lige i min smag - men det er jo heller ikke det vigtige Jeg kommer først til at tænke på Palmin.. Måske derfor. Hvis I synes det er sødt, så synes jeg I skal være ligeglade med, hvad andre tænker!
Enig! Tænkte også på palmin...
jeg synes det er super sødt
Årh, det er lige et navn for mig!
Det runger af en gammel tid, hvor navne som Rigmor, Asta og Almine var de normen. Jeg EEEEELSKER sådanne navne!
KaMa skriver: Ps: "Palmin" er so last year!... Det ord uddøde da næsten sammen med Sovjetunionen og Dalle Valle ;-)
Ps: "Palmin" er so last year!... Det ord uddøde da næsten sammen med Sovjetunionen og Dalle Valle ;-)
hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128