Filuca er i DP alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Mikkelmusen

For første gang er hun i Dp alene, de er dog i legestuen som ligger 5-10 minutters gang hjemmefra. Så hvis der bliver noget kan jeg lige gå derover. Hun har været der 1 time og 15 min nu.... puuh... tænk nu hvis hun bare græder hele tiden fordi jeg er væk??

:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Rasmine

Det gør hun da ikke.
Hun morer sig sikkert kanon.
Og bliver endnu mere glad for at se dig, når du kommer efter hende.
:)

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

Og vel græder hun ej;) Hun har det garanteret super herligt med de andre børn og nyt legetøj osv.
Jeg lod Sofie være i dp fra 7.00 - 12.00 de første to dage (i sidste uge) og det var bare gået rigtig godt. I går var hun der fra 7.30 - 15, og det kommer hun også til i dag.
Jeg tror, de har så godt af at komme ud og opleve noget nyt og være sammen med andre børn, de kan spejle sig i og lære at omgås.
Og ved du hvad Christina? Du har altså også godt af at hvile ørene og armene lidt, - så bliver overskudet og lysten til at være sammen med Filuca resten af dagen garanteret større.

- Helle

Anmeld

10. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg troede også der ville være bøvl med Laura... hun hyggede sig så veldigt at hun ikke engang opdagede jeg gik (møgunge), men det skal så siges at da jeg hentede hende igen startede sirenen... Men der havde ikke været nogen problemer overhovedet... Som min veninde sagde det er værst for mig, børnene hygger sig...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+0

Anmeld

10. juni 2008

Nadi

Nej sådan skal du slet ikke tænke, hun hygger sg sikkert. Men hvis du virkelig ikke kan slippe den take, kunne du jo ringe til dp'en... Græd hun da du tog afsted? De er værst for dig at have det sådan, hun skal nok klare sig og hvis hun græder meget og slet ikke er tilat trøste så er jeg sikker på at dp'en nok skal kontakte dig og hvis Filuca græder lidt på et tidspunkt så er jeg også sikker på at dp'en nok skal gøre alt for at trøste hende. Jeg synes ikke du skal bekymre dig :) -Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.