handel i sverige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

bimse79

Super... at kende en der ved hvor man skal tage hen og handle i Malmö.
Vi købte vores autostol for 800 dkr i malmø, den samme kostede 1300 i ønskebørn på tilbud...

Vi mangler en babyalarm, så hvis du ser et godt tilbud må du endelig sige til...

Vi har købt babymad på glas til 5 d kr pr glas - super billigt- samme glas koster 9-15 kr i dk.

Hvor køber du bleerne så billigt, vi købte ikke bleer sidst, da vi ikke kunne finde nogle der var billgere en faktas til 1 kr stykket.??

Vi har købt en del tøj på slut rea 70 % var det sat ned i name it - så vi fik sommer jeans til 30 kr parret... altså 30 svenske...

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

malou

bimse79 skriver:

Vi købte vores autostol for 800 dkr i malmø, den samme kostede 1300 i ønskebørn på tilbud...

Vi mangler en babyalarm, så hvis du ser et godt tilbud må du endelig sige til...

Vi har købt babymad på glas til 5 d kr pr glas - super billigt- samme glas koster 9-15 kr i dk.

Hvor køber du bleerne så billigt, vi købte ikke bleer sidst, da vi ikke kunne finde nogle der var billgere en faktas til 1 kr stykket.??

Vi har købt en del tøj på slut rea 70 % var det sat ned i name it - så vi fik sommer jeans til 30 kr parret... altså 30 svenske...

Knus Mie

Jeg handler i coop ekstra... der har de en ordning at når man handler for 200 svenske udover bleerne så får man bleerne til 89 svenske.. det er ca. 52 danske.. og det er Libero og Pambers. De har jo også andre bleer som er meget billigere men dem har jeg ikke lige tjek på! Minuset ved det her er at der kun er 1 pk pr husstand år det tilbud gælder. Det er nemt for mig da jeg bor her... men ikke for jer hvis I ville have et lager med hjem... men jeg tjekker lige baby alarmerne... vender tilbage....

knus malou

Anmeld

11. marts 2009

malou

bimse79 skriver:

Knus Mie

måske kan du finde noget her

http://shopping.kelkoo.se/ss-babylarm.html

Anmeld

11. marts 2009

bimse79

Tak, vi kigger lige på det!

Anmeld

22. marts 2009

bimse79

Hej,
Så har vi været i Sverige og købe Bleer....to pakker af coops egne for 149 SKR, en pakkeLibero for 89 og en pakke huggies for 82 i Netto. Så er det spændene og se hvilke der passer bedst

Anmeld

12. april 2009

Bermann

Hej, jeg kan se at I er flere der har handlet i Sverige. Vi står overfor at skal have stort set alt babyudstyr, men mest af alt en barnevogn.

Jeg har forsøgt at søge på en Emmaljunga, men de modeller der er i DK ser ikke ud til at findes i Sverige - er det korrekt??

Så kan man vel ikke sådan lige sammenligne priser??

Mvh. Nadia

Anmeld

16. juli 2009

BetonSlotsPrinsesserne

hejsa , er der ikk nogen som kan hjælpe mig med at fortælle hvad baby-grød koster i Sverige. har hørt det sku være billigere end i Danmark.. det er risgrød jeg eftersøger..
hilsen Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.