handel i sverige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.333 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

SaNiNa

nogen af jer som har handlet i sverige?

Ja sad i går på arbejde og snakkede om baby ting og der var flere af den som hvad handlet i sverige og anbefalede det...

hvad siger i det til?
Og hvad med internet handel af baby ting som barnevogn, life ovs de list større ting?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Skovurt

Altså, nu ved jeg ikke om det er mig der har misforstået det - det er ikke barnevogn osv du mener, når du snakker om handel i sverige?

Da jeg var gravid fik jeg et indtryk af at babytøj og udstyr var meget billigere i sverige, og gik derfor på "jagt" i div. internetbutikker, og var et smut i Malmö - men jeg fandt nu ikke nogen synderlig prisforskel, så jeg valgte at købe det hele herhjemme :)

Jeg har lige været et smut i Malmö, hvor jeg købte lidt tøj til Leander - og kiggede på deres legetøj - priserne ligger vel små 10% under det herhjemme - i hvert fald på tøjet.

Tilgengæld bemærkede jeg hvor meget glas mad de har til børn i deres supermarkeder - så det købte jeg også lidt med hjem af - da de har en masse varianter som vi ikke har :)

Anmeld

19. december 2008

betina1969

Hej..
Jeg bruger imsevimsebleer All in one, her hjemme koster de 159 kr stykket, jeg har også købt i Sverige , der kan man købe 4 stk til 699 svenske kr, selv om der kommer porto så der stadig penge at sparre i Sverige
Hej fra Betina

Anmeld

19. december 2008

malou

BARE LIDT INFO: Jeg bor i Malmø og handler naturligvis herovre... jeg får løn i danske og når jeg vekser om til svenske er der mange tusinde ekstra hver eneste måned. f.eks giver 20000 drkr = 28000 sekr. og derfor er der meget mere at handle for.. især her i julen Hvis nogle skulle have lyst ligger babyland lige ved Svagertorp station (malmø syd) eller lige når man er kommet over broen. De har tit udsalg hvor der bliver solgt udstyr til meget billige penge
Nu er jeg ikke med på hvad bleer koster i Danmark.. men forleden gav jeg 90 se kr for 90 stk bleer dvs 60 dk kr og det er da billigt er det ikk?? I sverige er der også ekstra rabat på bleer hvis man udover bleer køber for 2-300 kr i butikken!
Så jeg synes bestemt at der er mange mange penge at spare herovre.

knus malou

Anmeld

19. december 2008

Mikkelmusen

Ja det er generelt billigere, og nu er den svenske krone jo faldet meget igen, så det er da kun en fordel.

Anmeld

19. december 2008

Christinahr

Jeg har ikke men pga moms og lign er der mange penge at spare i både tyskland og sverige. Det er både mht til tøj, udstyr og lign. Har ikke selv prøvet endnu, men kender mange der har med stor succes og besparelser

Anmeld

23. januar 2009

Cstinne

Kigger lige lidt med her
Nogle der kender til de butikker i sverie? og om der er nogle hjemmesider med f.eks barnevogne til en go´pris... Tror nemlig at vi går efter emmaljunge, og tænkte at der måske var lidt at spare ved at købe den i sverie??

Anmeld

23. januar 2009

malou

Cstinne skriver:

Kigger lige lidt med her
Nogle der kender til de butikker i sverie? og om der er nogle hjemmesider med f.eks barnevogne til en go´pris... Tror nemlig at vi går efter emmaljunge, og tænkte at der måske var lidt at spare ved at købe den i sverie??

du kan finde den billigeste emmajunja barnevogn på www.pricerunner.se

knus malou

Anmeld

23. januar 2009

SaNiNa

malou skriver:

du kan finde den billigeste emmajunja barnevogn på www.pricerunner.se

knus malou

Tak, men vi har bestil den i ønskebørn nu... vi skulle have en lidt special farve...

Anmeld

10. marts 2009

trisse

hej
min søster og jeg var i sverige igår.
hun købte en emmajunga i babyland. hun sparer 2200kr i forhold til hvis hun købte den i dk. det må da siges at være en besparelse der er værd og tage med..
venlig hilsen trisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.