lige et hurtigt godmorgen fra mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Loggidut

jeg har ikke glemt jer...lol...har bare lidt meget om ørene lige nu og her...i dag fiser veninden og jeg til vejle...så Tynen, bacon, astrid, marco...ja alle jeg fra det samme område...mellem klokken 13.00 og 13.30 har i bare af at vinke, for det kører jeg næsten forbi jer!

går det ellers ok med jer?

her er godt nok tomt for tiden...hvad pokker laver i?

jeg er off igen, lige for lidt tid...hygge til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Rasmine

Her er sgu da tomt fordi du har ditchet os!!!

Anmeld

10. juni 2008

Mikkelmusen

Mebach skriver:

lige præcis

Anmeld

10. juni 2008

ka li ja

Mikkelmusen skriver:

Mebach skriver:

lige præcis

ja!!!!aj jeg er måske også lidt dårlig til at komme ind i løbet af dagen. men sidder her da nu gør jeg ikke;)

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

Jeg sidder her da også nu, og hvad har man så? 3 venner online - baaah! Nå, det var nu heller ikke min plan at blive hængende hele dagen. Ukrudtet har konspireret mod mig over natten - IGEN -, min bil skal snart hentes fra værksted - IGEN - og mon ikke også, det er muligt at finde lidt vasketøj at ordne - IGEN. Håber du har en god tur Sloggi. Jeg bliver helt inspireret til en tur i plantecenteret. Nu Sofie er i dp er det lidt mere muligt at feste igennem mellem krukker og krydderurter. Hun har aldrig helt evnet at begejstre sig over den tid det tager mig at vælge den rigtige pose radiser - og så fylder autostolen i den flade vogn, så man end ikke kan have en pose jord også. - Helle - jeg gør det s'gu - når jeg har hentet bilen

Anmeld

10. juni 2008

birgittemarie

Ha ha, Helle. God tur til planteskolen uden den utaknemmelige Sofie ;)

Loggi: Hvordan går det med den arrige Tif? Ville have skrevet til dig forleden, men nåede det ikke. Håber, hun er blevet mere venligt indstillet, for det er hyleme til at blive afsindig af sådan en lille konge-pave, der river og kradser og kaster sig vrissent hid og did >(

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.