Hjælp til natte søvn af et 21 mdr barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
EliasNoah skriver:

Hej Jeanne,

Jeg tog dit råd til mig. I går sov Elias kun 2½ time til middag. Han var sørme træt lige før aftensmaden. Efter mad og bad kom han i seng kl 19.15 og sov ca 19.30 uden skrig og skrål. Han har slet ikke være op i nat og sov endda til kl 6.30. Det har bare været mere end helt perfekt.

Tusind tak for rådet... DET VIRKER:D

knus Camilla

Hvor er det dejligt at høre :D Tillykke med den dejlige nattesøvn ;) Nød i jeres friaften?

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

EliasNoah

Jeanne skriver:

Hvor er det dejligt at høre :D Tillykke med den dejlige nattesøvn ;) Nød i jeres friaften?

(H)

Ja tak.. det gjorde vi i hvert fald. Det var næsten helt mærkeligt, men sikke dog en fantastisk måde at gøre det på. Det havde jeg slet ikke tænkt på, men nu kan jeg da godt se at det var allllt for lang tid at sove til middag.

knus Camilla

Anmeld

13. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Lykkes det så to dage i træk?

(H)

Anmeld

13. juni 2008

EliasNoah

ja det gjorde det faktisk:) Han vågnede lige engang omkring kl 23, men det fordi der var nogen udenfor som larmede. Så sov han til 04.50 men jeg lagde ham ned igen med sutten også sov han til halv seks. Så det gik så fint igen. Det er skønt.

Tiden løb af med os her til aften så han kom først i seng kl 20.30 så nu er jeg spændt på hvordan natten går. Han har sove 2½ time, så mon ikke han bare sover derud af? Det håber jeg.

Jeg er i hvert fald utrolig glad for rådet. Det virker jo logisk, og tænk jeg slet ikke har tænkt i den retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.