Marco2.. Skummelt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

BellaT

Hejsa. Jeg ved godt at der har været skrevet om det før her. Men kan ikke huske det.
Det er ang. de der links der sendes fra dig på messenger, mens du er offline. Du har jo skrevet at man ikke må åbne de links. så det gør jeg selvfølgelig ikke.
Men hvad er det? En farlig virus? Og hvordan kan det lade sig gøre?

Knus fra Helle - ikke it-ekspert...:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

ka li ja

jeg har også fået dem masser af gange.. jeg ved heller ikke hvad det er, men det kan vel sagtens indehold en virus af en art. så bare hold dig fra dem;)

Anmeld

9. juni 2008

birgittemarie

Jeg havde dem også, dvs. havde fået den virus, der sender dem. Det er en virus, der spredes via MSN, det er en Trojansk hest, så ÅBN DEM IKKE tøse. Den skulle gemme sig på C-drevet, så hvis der er nogle, der tror, de kan have fået den, så prøv at scanne det specifikt og slet alle browserdata, for der kan den også være...
Jeg tror nok, jeg har fået fjernet min igen.

Kh Birgitte

Anmeld

10. juni 2008

Marco2

Det er som skrevet en trojansk hest, men du skal ikke åbne dem.

Har selv fået en del fra BM.

Men tror ikke den kommer fra mig, men fra én der har min adresse i sit kartotek. For jeg har ikke pc men mac, og den skulle ikke kunne blive angrebet med den virus....

Men jeg er heller ikke it-nørd...

AG

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

Jeg får dem også indimellem fra dig marco, men jeg har da ik' haft åndsnærværelse nok til at registrere, om du var på samtidig. Synes bare, det var en underlig besked at sende, så har klikket den væk hver gang. - Helle - heller ikke it-nørd

Anmeld

10. juni 2008

Plysbjørnen

Sådan som jeg har forstået problemmet med den messenger, så skulle det være selve messengeren der er angrebet af virus... Vi har lidt problemer med kærestens datters (den gør det samme)... Har hørt at det skulle hjælpe at slukke helt for messenger (ikke bare off-line) i et døgn, men ved ikke om det hjælper...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.