Min første oplevelse var noget nær den samme.
Dog havde jeg veer i 45 timer og endte i AKS.
Følte mig også SÅ snydt for en fødsel og ville under INGEN omstændigheder have endnu et KA, det ville have været et KÆMPE nerderlag for mig at opgive på forhånd.
Så fik en fødselsaftale til min samtale og den var jeg super glad for.
Dog blev der slet ikke brug for den, for fødste 2 gang 8,5 time efter første ve og det var den mest fantastiske fødsel og oplevelse jeg nogensinde har haft.
Jeg kunne ikke have gjort et bedre valg. Og vil 3 gang, hvis der bliver en 3 gang, ALDRIG overveje at bliev skåret op igen hvis jeg kan føde selv.NIXEN:-)
Fik ikke nogen forklaring på hvorfor det gik som det gik første gang, men åbnede mig aldrig og vilel heller ikek have gjort det med mere tid. Så derfor frygtede jeg naturligvis det samme ville ske, men det gjorde det ikke.
Lægen sagde også at med mindre der var en fysisk grund, såsom for lille bækken eller ling, ja så var chancerne for at man selv kunne føde MEGET større end at det ville ende i endnu et KS.
Så derfor synes jeg at jeg ville give mig selv om mit barn de bedste muligehder for en god start på livet, gennem en normal fødsel. Er SÅ træt af min søn kom ved SK og jeg derfor har govet ham større chancer for f.eks astma, bronkistis og lign ting. RØV.
Og derfor skal man huske at overveje alle aspekter af ens beslutninger.
Anmeld