hvid schweizisk hyrdehund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.154 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

CarinaSB

søger nyt hjem .. 

Da jeg skal af med min dejlige han hund .. :( Men jeg har ikk tid til ham .. og give ham den kærlighed han har brug for .. og det fortjener han jo ikk ..

Han er super kærlig.. kommer løbene når man kommer hjem .. Og elsker at ligge og putte .. han er dog ik en sofa hund .. :) Han bliver 3 år her i maj :)

Skriv hvis det har intresse :)

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

CarinaSB

lige et par billeder af ham :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2010

Risen

Hvor er han bare flot ! Ih det må være det værste at skulle skille sig af med ham, men god beslutning når alt kommer til alt! 

Har lige fået en lille hundehvalp og venter en lille pige om 2 måneder så må desværre ikke få flere hunde for kæresten, men ville lige hive tråden op !  

Knus og held og lykke ! 

Anmeld

3. maj 2010

Laulund87

har skrevet til dig

Anmeld

3. maj 2010

CarinaSB

Risen skriver:

Hvor er han bare flot ! Ih det må være det værste at skulle skille sig af med ham, men god beslutning når alt kommer til alt! 

Har lige fået en lille hundehvalp og venter en lille pige om 2 måneder så må desværre ikke få flere hunde for kæresten, men ville lige hive tråden op !  

Knus og held og lykke ! 

Ja det er det .. Jeg er virkelig ked af at jeg skal af med ham .. Men jeg kan ikk beholde ham når jeg ikk har tiden til ham .. han fortjener en familie som kan elske ham og have tid sammen med ham 

Anmeld

3. maj 2010

quity

CarinaSD skriver:

søger nyt hjem .. 

Da jeg skal af med min dejlige han hund .. Men jeg har ikk tid til ham .. og give ham den kærlighed han har brug for .. og det fortjener han jo ikk ..

Han er super kærlig.. kommer løbene når man kommer hjem .. Og elsker at ligge og putte .. han er dog ik en sofa hund .. Han bliver 3 år her i maj

Skriv hvis det har intresse

Knus Carina

Hvor er han lækker. Hvad er prisen og er der stamtavle? Kan han med katte og børn?

Anmeld

3. maj 2010

CarinaSB

quity skriver:

Hvor er han lækker. Hvad er prisen og er der stamtavle? Kan han med katte og børn?

Han kan ik med katte .. Men vi har fundet et hjem til ham :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.