Endelig kom prinsessen til verden - FB og billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Sakris

Hvor er hun bare sød. Rigtig mange gange tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Mette.

Sofia skriver:

Stort tillykke Mette. Sikke en dejlig beretning. Nu må du rigtig nyde lillepigen og glemme alt om paragrafferne Hvor lang en barsel planlægger du at tage? TILLYKKE igen!!

Mange tak Tro mig, jeg har glemt paragrafferne fuldstændig lige nu. Jeg er bare helt forelsket i hende og det er slet ikke til at koncentrere sig om andet..

Indtil videre planlægger jeg ikke rigtig barsel. Jeg har udskudt eksamen i forvaltningsret II til foreløbeligt august, måske helt til januar, men jeg skal til eksamen i EU-ret/folkeret her i juni.. Jeg håber det går selvom jeg har hende også.

Anmeld

4. maj 2010

Mette.

Baagøe skriver:

Stort tillykke med hende - så fin og ny Hvad skal hun hedde?

K.h. Linda

Mange tak Hun er endnu navne løs, men det er sikkert det bliver Sofie eller Emilie.. Vi skal bare lige bestemme os for hvad vi mest synes hun er

Vi var sikre på vi ville vide det når hun først var født, men det er slet ikke så nemt som vi lige troede..

Anmeld

4. maj 2010

Mette.

Tusind tak alle skønne piger! Vi nyder bare livet og vores lille pige. Hvor er det dog vidunderligt at blive mor.

Anmeld

4. maj 2010

LotteN

Stort tillykke med den lille pige - hvor er hun dog vare dejlig.

Har hun fået et navn?

Anmeld

4. maj 2010

Mette.

LotteN skriver:

Stort tillykke med den lille pige - hvor er hun dog vare dejlig.

Har hun fået et navn?

Mange tak - Nej, hun har ikke et navn endnu. Vi er sikre på det skal være enten Sofie eller Emilie, men det er godt nok svært hvad vi synes passer bedst til hende.. Så indtil vi er sikre, må hun nok vente et par dage endnu.

Anmeld

4. maj 2010

anna-jonas

Stort tillykke me d den helt perfekte skab ning, der ligger der . Og tak for at du ville dele den vidunderlige FB med os andre..........

Anmeld

4. maj 2010

serinasmor

hvor er hun fin .. stort tillykke herfra

Anmeld

4. maj 2010

Sofia

Mette. skriver:

Mange tak Tro mig, jeg har glemt paragrafferne fuldstændig lige nu. Jeg er bare helt forelsket i hende og det er slet ikke til at koncentrere sig om andet..

Indtil videre planlægger jeg ikke rigtig barsel. Jeg har udskudt eksamen i forvaltningsret II til foreløbeligt august, måske helt til januar, men jeg skal til eksamen i EU-ret/folkeret her i juni.. Jeg håber det går selvom jeg har hende også.

Okay, det må jeg sige er SEJT!! Men nok meget godt at dele det op - for det var ulideligt at komme igang med EUret EFTER den frygtelige forvaltningsret! Håber du klarer EUretten, isoleret set var den nu ikke så slem! Pøj Pøj, og endnu en gang tillykke!

Anmeld

4. maj 2010

Pige2009

Mette. skriver:

Mange tak Hun er endnu navne løs, men det er sikkert det bliver Sofie eller Emilie.. Vi skal bare lige bestemme os for hvad vi mest synes hun er

Vi var sikre på vi ville vide det når hun først var født, men det er slet ikke så nemt som vi lige troede..

Jeg synes hun ligner en lille Emilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.