Hej til alle - jeg er så hjemvendt fra den famøse weekendtur, som jeg nævnte i sidste uge...forventer ikke I kan huske det :D, men måske kan en eller anden :P.
Og det gik ok......men, tænk svigermor gjorde sgu det samme igen med lillepigen. Hun ville gerne gå med klapvognen..fair nok..det skulle hun da have lov til. Jeg vendte styret, så lillepigen ikke kunne se, hvem der gik med hende ;). Desværre fik Iza solen i øjnene og vi måtte vende styret igen lidt senere, hvilket resulterede i skrig og skrål, for nu var det jo ikke mor eller far - tror I så ikke, svigermor begynder at løbe med vognen væk fra os rigtigt hurtigt, mens hun synger (jeg havde sagt hun kunne prøve at synge - det plejer at virke for mig). Ja, Iza hun skriger jo bare helt vildt - min mand og jeg, plus min mands søster spæner efter hende og beder hende stoppe, hvorefter jeg forklarer hende, at det her er streng forbudt - både min mand og min mands søster bakker mig op - min mands søster siger endog: "hvor kan du dog bare køre sådan væk fra hendes mor og far???" Svigermor bliver helt stille og siger så: " jamen jeg troede, hun ville synes det var sjovt at køre stærkt" - jeg siger: "du kunne måske bare have sunget lidt" og så siger hun: "jeg vil da ikke synge foran alle jer" :-o flot :@
En anden kommentar, svigemor også lige fik sagt, var i forbindelse med, at Iza legede med de andre børn (2 år og opefter). Svigermor sagde så:" om et halvt år, så bliver hun rigtig sjov" Jeg kunne ikke dy mig og svarede: "Jeg synes nu, hun er rigtig sjov nu allerede".
Vi havde bedt alle mand om ikke at kigge på Iza med mindre hun selv kom til dem, så resten af weekenden forløb fint nok, selvom vi blev drillet med, at vi ville have de skulle ignorere vores datter...men pyt med det.
Og så må jeg lige høre...er det mig, der er luksusdyr eller er det meningen, at man som mor skal synes, det er lækkert og fantastisk, at sove i en lille campinghytte på 25 kvm sammen med et andet par? Vi sov 2 voksne og 1 barn på 5-6 kwm i køjeseng. Jeg sov slet ikke overhovedet, for Iza hylede...hun blev vækket hver gang nogen bare slog en prut, så lydt var der....og vi lå lige på den anden side af et lille toilet, hvor man kunne høre alt. Så midt på natten måtte hun ligge hos mig på en smal briks og hendes far lå øverst i køjen og snorkede løs. Så Iza og farmand sov - dejligt :S - hold da op, hvor var jeg bare træt træt træt. Helt ærligt så orker jeg det ikke igen og det sagde jeg så også :P - men nu har jeg en grund til at have humørsvingninger jo....hi hi...det fik vi også fortalt og det var jo en dejlig nyhed synes de alle.......så nu kan jeg også sige det åbent her, at jeg er gravid i 12. uge ;) Min mor ved det endnu ikke, men regner ikke med hun læser med her.
Nå, det blev lidt langt - tak til dig, der nåede helt i bund :D
Anmeld