Hjemvendt fra weekendferie plus det løse - langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

Tikki

Hej til alle - jeg er så hjemvendt fra den famøse weekendtur, som jeg nævnte i sidste uge...forventer ikke I kan huske det :D, men måske kan en eller anden :P.

Og det gik ok......men, tænk svigermor gjorde sgu det samme igen med lillepigen. Hun ville gerne gå med klapvognen..fair nok..det skulle hun da have lov til. Jeg vendte styret, så lillepigen ikke kunne se, hvem der gik med hende ;). Desværre fik Iza solen i øjnene og vi måtte vende styret igen lidt senere, hvilket resulterede i skrig og skrål, for nu var det jo ikke mor eller far - tror I så ikke, svigermor begynder at løbe med vognen væk fra os rigtigt hurtigt, mens hun synger (jeg havde sagt hun kunne prøve at synge - det plejer at virke for mig). Ja, Iza hun skriger jo bare helt vildt - min mand og jeg, plus min mands søster spæner efter hende og beder hende stoppe, hvorefter jeg forklarer hende, at det her er streng forbudt - både min mand og min mands søster bakker mig op - min mands søster siger endog: "hvor kan du dog bare køre sådan væk fra hendes mor og far???" Svigermor bliver helt stille og siger så: " jamen jeg troede, hun ville synes det var sjovt at køre stærkt" - jeg siger: "du kunne måske bare have sunget lidt" og så siger hun: "jeg vil da ikke synge foran alle jer" :-o flot :@
En anden kommentar, svigemor også lige fik sagt, var i forbindelse med, at Iza legede med de andre børn (2 år og opefter). Svigermor sagde så:" om et halvt år, så bliver hun rigtig sjov" Jeg kunne ikke dy mig og svarede: "Jeg synes nu, hun er rigtig sjov nu allerede".

Vi havde bedt alle mand om ikke at kigge på Iza med mindre hun selv kom til dem, så resten af weekenden forløb fint nok, selvom vi blev drillet med, at vi ville have de skulle ignorere vores datter...men pyt med det.

Og så må jeg lige høre...er det mig, der er luksusdyr eller er det meningen, at man som mor skal synes, det er lækkert og fantastisk, at sove i en lille campinghytte på 25 kvm sammen med et andet par? Vi sov 2 voksne og 1 barn på 5-6 kwm i køjeseng. Jeg sov slet ikke overhovedet, for Iza hylede...hun blev vækket hver gang nogen bare slog en prut, så lydt var der....og vi lå lige på den anden side af et lille toilet, hvor man kunne høre alt. Så midt på natten måtte hun ligge hos mig på en smal briks og hendes far lå øverst i køjen og snorkede løs. Så Iza og farmand sov - dejligt :S - hold da op, hvor var jeg bare træt træt træt. Helt ærligt så orker jeg det ikke igen og det sagde jeg så også :P - men nu har jeg en grund til at have humørsvingninger jo....hi hi...det fik vi også fortalt og det var jo en dejlig nyhed synes de alle.......så nu kan jeg også sige det åbent her, at jeg er gravid i 12. uge ;) Min mor ved det endnu ikke, men regner ikke med hun læser med her.

Nå, det blev lidt langt - tak til dig, der nåede helt i bund :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

heaven

hehe, godt du lige fik fat på hende sviger, altså - hvad dælen bilder hun sig ind at løbe væk, tsk tsk.... og fantastisk at mandens søster også bakkede op....

OG MANGE GANGE TILLYKKE MED DEN NY I MAVEN, havde nu gættet du var en af de ano-gravide, men nu får du også et officielt tillykke fra mig, dejligt for jer(L)

jannie

Anmeld

9. juni 2008

Sille

hun er da grov (eller småt begavet) hende svigermor der.. godt du fik sagt fra..

Mht hytten.. har lige været i sommerhus og det var fuldstændig det samme.... vi havde bare 2 unger...

Syns bestemt heller ik det er optimalt8(

og ja jeg har jo sagt tillykke før.. men gør det da gerne igen.. : TILLYKKE!

(H)-sille

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

mange gange tillykke igen, havde også gættet dig, den var ike så svær;) iz, hihi.:D

og sikke da en svigermor!! syntes du var fair. og husk du/ bestemmer!!

og nej jeg havde nok heller ikke syntes det var spændende at sove så mange sammen. OVERHOVEDET!!!
:(

Anmeld

10. juni 2008

birgittemarie

Godt, I fik sagt nej til svigermor hele banden på en gang :)

Fik faktisk helt ondt af den stakkels farmor, der bare så gerne vil have, at Iza kan lide hende og gør alt, hvad hun kan finde ud af for at få det til at ske. Hun kan jo trods alt ikke gøre for, at hun er lidt socialt ubegavet og derfor gør det eneste, hun kan finde ud af: Kidnapper baby. Kunne være hun håbede på at Stockholms syndromet ville overvælde Iza efter en tid helt alene med farmor ;)

Og det lyder som en gyser at sove med sin baby og et andet par på så lidt plads 8(

Men godt, I ellers havde en god tur og hun endelig respekterede, hvad I sagde til hende.

Kh Birgitte

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

:)):)):)) Jeg kan lige se det for mig: Svigermor syngende på flugt med en klapvogn - skarpt forfulgt af familien. You Go girl! Det var godt, du/I tog jer mod til og fik fortalt, hvordan I gerne vil have det. Og så et kææææmpe tillykke med maven. Det var da røget helt hen over hovedet på mig, at du var en af anoerne. Ja, så kvik er jeg:'( Mht. den dér campinghytte, så havde jeg gerne boet der med manden og Sofie, men jeg havde ikke betragtet det som en fest at skulle dele den med et andet par også. Synes ikke du er sippet;) - Helle

Anmeld

10. juni 2008

Susan1978

Super meget tillykke med den lille spire, som jo ikke er så lille mere. :P

ja det er vildt hvad vi skal finde os i fra diverse forældre og svigerforældre.. jeg har også mine ture.. :S

Men jeg tror desværre ikke helt vi kommer udenom det.

Susan som er ved at bage rugbrød..

Anmeld

10. juni 2008

Tikki

Tak for tillykkerne :P Ja, de svigermødre er sgu ikke altid de sødeste bolcher i krukken, men ja, hun prøver og vil så gerne.....det skal jeg jo også være taknemlig for ;)

Anmeld

10. juni 2008

Plysbjørnen

Jeanette skriver:

Tak for tillykkerne :P Ja, de svigermødre er sgu ikke altid de sødeste bolcher i krukken, men ja, hun prøver og vil så gerne.....det skal jeg jo også være taknemlig for ;)

Det er rigtigt, men det skal stadigvæk være på dine og din datters vilkår...
Det er ikke hende der bestemmer det er jer....

Anmeld

10. juni 2008

bette

tillykke!!!8D

tja kan kun sige tsk tsk om de svigermødre.. ihh altså.. kan de dog ik bare fatte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.