Hvor mange har decemberbørn i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Schelderup

Termin 19. december med det første barn :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Sakris

Her kan jeg måske også få lov at være med. Først og fremmest tillykke til alle jer også.... Jeg ved ikke om jeg får et 2010 eller et 2011 endnu. Jeg er ved en akutscanning igår sat til den 28. december!

Anmeld

8. maj 2010

rikke35

Hej alle....

Jeg melder mig også på fanen i gruppen her. Jeg venter mirakel nr. 2 d. 5 dec. Ændring kan jo forekomme

Jeg har vis nogen har lyst oprettet en gruppe på Facebook, der hedder : mødregruppe december 2010. Den er lukket og er mere privat.

Rikke

Anmeld

9. maj 2010

anjada

Jeg venter også et decemberbarn, en lille hovsa baby, men det bliver helt vidunderligt.

Jeg er sat til d. 15 dec. 

Har i forvejen en søn på 10 år, og han glæder sig for vildt til endelig at blive storebror.

Tillykke til jer allesammen, december bliver da en helt speciel måned i år

Anmeld

11. maj 2010

Grandt

Hej

Jeg venter mit 3 barn og har termin d.14 december. Det er en rigtig efternøler... Har 2 store piger på 11 og 15 år.

Tillykke til alle de kommende mødre

Anmeld

12. maj 2010

VIPpigen

Hopper gerne med på vognen her, har termin den 10 december. det er det hvertfald rykket til pt. Men meget kan ændre sig igen, har nf scanning den 26, så må vi se om de holder fast på den

Anmeld

12. maj 2010

AK

Hejsa. Ih hvor dejligt med alle de december børn - en super dejlig julegave!

Jeg har termin d. 1/12-10. Den skulle være sikker nok, da det er sket ved micro inseminiring - så tidspunktet kan ikke være meget anderledes.

Rigtig rigtig dejlig følelse at vi har været så heldige, at det lykkedes. Krydser fingre for at alt går som det skal.

Men alligevel er det lidt urealistisk, at der virkelig bor en lille bebs inde i mig. Men i uge 7 var vi til scanning, og så det lille hjerte slå. Glæder mig til næste uge, så skal vi til nakkefoldsscanning. Bliver super spændende.

Knus - og stort tillykke til jer alle!!!

Anmeld

12. maj 2010

mor_sabina

Nej hvor super skønt med sådan en stor flok, glæder mig meget til at følge jer alle sammen.

Herhjemme har vi fået en termin d. 28 december, helt planlagt

Vi har i forvejen Phillip Emil fra 04.05.09

Sabina

Anmeld

14. maj 2010

Maja_4000

Jeg har termin den 20. december , men den bliver nok rykket lidt når jeg bliver scannet (:

Det er vores første barn (:

Anmeld

16. maj 2010

mortilnoahogmelina

Heeej .

- Hvis jeger heædig så kan jeg os hoppe med på den her vogn , hjemme hos os er der termin d. 31 December så det er lige i sidste øjeblik

Men stort tillykke til jer alle sammen

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.