Hvor mange har decemberbørn i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

frumor

Hej med jer.

Ja jeg har.

Termin ca d. 7 dec, men det bliver nok lidt før, da jeg skal have planlagt kejsersnit

Det er mit 3. barn jeg venter. Jeg har en pige på 5 år og en dreng på 3 år.

Jeg er bosiddende i Herningområdet.

Vh Frumor 8+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Persille83

Jeg har termin d. 26 december med vores første barn.

Anmeld

3. maj 2010

Kaufie

Ifølge lægen er min termin 1. dec. Men så har jeg testet positiv 4 dage før forventet mens.... Så jeg tror mest på min egen terminsberegning, der hedder 27.nov.

Sidst fødte jeg 41+0, så det kan nu nemt gå hen og blive et decemberbarn alligevel....

Mette, 10+....2 tror jeg

Anmeld

3. maj 2010

pipi

hej

Jeg venter også et december barn. Vores første. Termin d. 9. dec.

Er nu gået ind i 9. uge - og er meget glad og spændt på alle de forandringer der sker. 

PIPI

Anmeld

4. maj 2010

silden85

jeg er sat til d. 30 november indtil videre, så jeg ligger i begge både

Anmeld

4. maj 2010

mattie4

hej

Jeg venter min ups baby engang i december. Terminen ved jeg først efter ts pga. keglesnit og dermed lang blødning ,aner jeg ikke hvor langt jeg er henne.

Det er mit 4 barn og er endnu ikke helt med på tanken om at skulle have en til. Jeg er 38 år og min ældste er 17 år og yngste er 4,5 år.

Anmeld

4. maj 2010

VNB

vi venter os også et lille julebarn. termin er sat til den 15 december, så går ind i 9 uge imorgen.

ELSKER tanken om et december barn og synes på ingen måder det er træls (synes nemlig folk har en tendens til at synes det er "synd" at have fødselsdag i december..&nbsp men nej det er da ej...   så er den jo 1 år næste år og kan rigtig være med

Glæder mig til at følges hele vejen med jer allesammen!

det blir vist en rigtig god jul i år!

knus

Anmeld

5. maj 2010

FruHolm <3

venter også decemberbarn

venter på tid til en TS så vi kan få fastsat termin, da jeg er blevet gravid lige efter en SA.

men mine læge gætter på omkring juleaften

Anmeld

5. maj 2010

MoarTil4

Ih altså...tillykke til jer alle sammen. Jeg kan også melde mig til flokken.

Jeg har en lille spire  i maven, som efter beregning på internettets babysider gerne skulle være klar den 24. december 2010. Så kan man da tale om årets julegave...hihi..

Det er mit 4. barn - jeg har i forvejen børn på 11, 9 år samt en lille på 8 måneder. Det er et bevidst valg at vi skal have barn nr. 4, og at det skal være nu, jeg er 37 år, og man bliver jo ikke yngre....(smil).

Bortset fra sundhedsplejersken (som lige var her idag for at lave BOEL prøve med min yngste) og selvfølgelig min mand, så er I de første der får nyheden :-)

Hvor er det bare spændende...jeg glæder mig meget til at fortælle de store søskende at de får endnu en søskende - de er helt vilde med det sidste skud på stammen (hun er også en værre chametrold), så mon ikke også at de vil være vilde med den næste

Anmeld

6. maj 2010

VNB

VNB skriver:

vi venter os også et lille julebarn. termin er sat til den 15 december, så går ind i 9 uge imorgen.

ELSKER tanken om et december barn og synes på ingen måder det er træls (synes nemlig folk har en tendens til at synes det er "synd" at have fødselsdag i december..&nbsp men nej det er da ej...   så er den jo 1 år næste år og kan rigtig være med

Glæder mig til at følges hele vejen med jer allesammen!

det blir vist en rigtig god jul i år!

knus

Vil også lige give jer allesammen et STORT tillykke!

Kommer lige med rettelser... har idag været til scanning og min termin blev rykket til den 12/12-10. Alt var helt perfekt med den lille er idag 8+4.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.