...Er der nu gået siden min dejlige mand og jeg startede projekt baby, vi kom fint fra start og jeg blev gravid allerede i første hug, det endte desværre med en SA i 6. uge, men vi gik igang igen og var ved godt mod, eftersom det var gået så tjept 1. gang, men et år senere var det stadig ingen gevinst, så vi var ved læge og blev med det samme henvist til fertilitetsklinikken i Skive... 1.nov. ´09 var vi til første samtale og fik lov til at starte behandling i næste cyklus...men hurrahurra, havde ÆL 15.nov og der blev jeg så gravid...Så troede vi jo at lykken var gjort, men vores prøvelser var ikke ovre, for på min fødselsdag d.24.januar i år, samme dag som jeg gik ind i uge 13, begyndte jeg desværre at bløde, og en scanning viste at vores lille blob var død allerede i uge 8 (havde ellers set hjerteblink i uge 7
) fik en udskrabning dagen efter og det var en sindsyg hård omgang for både min mand og jeg
i slutningen af feb. kontaktede vi igen Skive og startede så i marts på 1.omgang IUI og i april gik vi igang med 2. IUI...
nu sidder jeg så her og STORtuder
har nemlig lige fået min mens og magter det bare slet ikke
vi har besluttet at vi nu vil holde en pause et par måneder, det har været vildt hårdt med hormoner og jeg frygter sgu lidt at jeg går helt gakgak hvis jeg skal igennem endnu en behandling lige nu..
Og så er jeg jo slet ikke barnløs, har jo mine to fantastiske børn fra et tidligere forhold, elsker dem overalt... og får osse meget tit af vide at folk ikke forstår det betyder så meget for mig med en baby, når jeg jo har to skønne børn... og min mand elsker også mine børn og de elsker ham..så hvorfor gå så højt op i om jeg bliver gravid eller ej....
men...IHHHH jeg vil bare så gerne... min mand elsker børn og jeg vil også bare så gerne give ham den gave det er at få hans eget biologiske barn...
Argh det er bare så svært syns jeg.. jeg har den dybeste medfølelse for dem der ikke kan få børn, og føler egentlig heller ikke rigtigt selv at jeg kan tillade mig at blive så ked af at vi ikke kan få en baby, når jeg nu har 2 børn..men jeg bliver ked af det, og frustreret og vred og og og... ved ikke helt hvordan jeg skal vende min tankegang, til at det bare er okay hvis det ikke lykkes os...
sikke en omgang rod jeg har fået skrevet, men det passer meget godt sammen med de tanker der kører rundt i mit hovede lige nu
Knus (en knust) Lotte
Anmeld