Av for satan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Louise mortil4

iiihhh hvor spændene Line. Håber der enten sker noget eller at plukveerne forsvinder igen, det er bare ikke til at gå og ha så ondt uden der sker noget.

Sikke sød og hjælpsom søn du har dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

ivfmarie

hva såååååååh!????

Anmeld

3. maj 2010

Lene76

neeej hvor spændende....... mon der er sket noget el???

Anmeld

3. maj 2010

Nadi

Nøj hvor lyder det som da jeg skulle føde, så jo man må gerne havde det der lyserøde

Er sikker på at de har beholdt dig på sygehuset, og at du har den skønneste lille baby inden imorgen

Ih hvor spændende, glæder mig til at høre fra dig!

KNUS

Anmeld

3. maj 2010

linemus

Nope, ingen baby endnu. Livmoderhals 1 cm og 2-3 cm åben. Så vi gik en tur, spiste, gik i biffen (inspireret af Marie), og 4 timer efter blev jeg tjekket igen: stadig lidt livmoderhals og 3-4 cm åben. Så vi er taget hjem. Håber jeg kan hvile lidt, men det gør saftsuseme ondt Kryds fingre for vi skal afsted igen i aften.

Anmeld

3. maj 2010

Monica

linemus skriver:

Nope, ingen baby endnu. Livmoderhals 1 cm og 2-3 cm åben. Så vi gik en tur, spiste, gik i biffen (inspireret af Marie), og 4 timer efter blev jeg tjekket igen: stadig lidt livmoderhals og 3-4 cm åben. Så vi er taget hjem. Håber jeg kan hvile lidt, men det gør saftsuseme ondt Kryds fingre for vi skal afsted igen i aften.

For fanen det er spændende... For os der ikke skal igennem det, men kun skal vente...

Moni - som indimellem ville ønske at mine unger var i maven...

Anmeld

3. maj 2010

Nadi

linemus skriver:

Nej du skal sgu ikke hvile, ud og gå med dig så går det stærkt skal du se

Blev du "provokeret" eller lod de dig være??

Anmeld

3. maj 2010

Lulle25

fingre for der sker noget inden længe. Held og lykke

Anmeld

3. maj 2010

Kaufie

Spændende Line!!

Nu må det godt være nu......

Puster lige en røvfuld vestøv mod Hou igen.....

Anmeld

3. maj 2010

Siber

ej hvor spændende.

Vesøv til dig

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.