Av for satan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

linemus

Ja, undskyld sproget, men jeg er begyndt at få de ondeste plukkeveer. Jeg har ellers haft plukkeveer de sidste mindst 14 dage, især om aftenen, når jeg har slappet af, men efterhånden er de begyndt at gøre mere og mere ondt. Det gjorde ondt i aftes, og i nat er jeg vågnet 5-6 gange dvs. en gang i timen, fordi det gjorde ondt. Det fortsætter i dag - dagen, hvor Kasper er startet på arbejde igen efter ferie (typisk) - og det gør simpelthen så ondt, at jeg må knibe øjnene i, holde fast på stolen og koncentrere mig voldsomt om at trække vejret. Hm, det lyder måske som veer, men der er bare stor forskel på, hvor hyppigt de kommer. En gang i timen, hvert kvarter, 10 min, en gang i timen osv. Samtidig er jeg begyndt at have blodigt slim - ikke voldsomt men sådan lyserødt-agtigt. Det må man godt, ik? Når det nu er så tæt på?

Ih, jeg føler mig på herrens mark med, hvad jeg skal gøre. Må ikke komme for sent til hospitalet, men vil heller ikke tage derind for tidligt. Det behøver jo slet ikke ske i dag. Men så får jeg en masse skøre tanker. Hvad nu, hvis jeg ikke opdager, jeg er i fødsel. Arg, jeg gider ikke komme med alt det sludder nu. Jeg er bare skide ræd for det der føden lige pludselig, men vil samtidig så gerne have det overstået. Holder ikke til de her smerter i flere dage.

Hvor længe skal der gå med samme interval mellem veer, før det er regelmæssigt?

Line - der har den sødeste dreng, der sagde imorges efter far var kørt, at han nok skulle tage sig af Signe og Nanna, hvis de drillede mig eller ikke gjorde som jeg sagde, og så gav han dem sko og jakker på og trøstede hende, der faldt  Hov, nu tuder jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Stumpen

Er du urtyg så ring til fg og tag en snak med dem.. Men er det ikke noget med varighed af et minut med 5 min mellemrum de skriver, når man er flergangsfødende eller er det 10?? Bliver sku i tvivl nu..

Jeg har aldrig døjet med plukveer, så ved ikke om det er det ene eller andet, men troede dog ikke at plukveer var så slemme igen...

Håber at en mere erfaren gå-selv-i-fødsel-mor svarer dig...

Anmeld

3. maj 2010

Anja

Det kunne da godt lyde som om, der er noget under opsejling

Jeg vil give Anja ret i, at du da skal kontakte fg, hvis du er i tvivl om noget. Jeg har jo ikke selv erfaringer at dele ud af, for jeg har jo fået to børn uden at have en eneste ve

Sikke sød og hjælpsom Sebastian er

Anmeld

3. maj 2010

Tynen

Du har da tegnblødning!
Argh!
Ring til FG - Om ikke andet så for at blive bekræftet i at det hele er som det skal være.

Selvfølgelig sker det på dagen hvor manden er startet på arbejde.
Men hallo, så får Kasper da bare fornøjelsen af 14 dages "ferie" mere

Jeg tror du er på sådan en dumt stadie som jeg var den dag jeg fødte.
Havde onde, onde plukveer hele dagen men som de sagde på FG, så kunne det gå begge veje - Enten tage til eller gå i sig selv.

Skal vi ikke bare krydse fingre for at det tager til lige så stille her i formiddag?!

Held og lykke, Line!
Håber du giver en opdatering i løbet af dagen

Tænker på dig!

/Trine - Der godt gad det der føde igen

Anmeld

3. maj 2010

linemus

Så tog jeg mig sammen og fik ringet til FG, og de vil gerne se mig, så nu går jeg i bad og venter på Kasper, og så bliver det spændende, hvad de siger derude. Kryds!!!

- Line

Anmeld

3. maj 2010

Millebasse

Uh, det er spændende

Glæder mig til at høre mere..

Anmeld

3. maj 2010

Marco2

NEII. hvor spændende Line. Uhhh bliver helt spændt på dine vegne.

Glæder mig til at høre mere.

AG

Anmeld

3. maj 2010

Susan1978

krydser fingre for at alt er som det skal være og du måske snart har din bebs med hjem..

Anmeld

3. maj 2010

Lise

Uuuuh for filans   Spændende..

Tror sgu det bliver idag eller imorgen. Glæder mig til at læse fb.

Anmeld

3. maj 2010

Muffinmus

spændende:-)

Og i øvrigt blev mine veer aldrig regelmæssige første gang, kun 2 gang:-)

Håber der sker noget id ag elelr i nat:-)

HEP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.