Afstemning; hvordan startede din fødsel? veer el. vandet gik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

9510

Mine veer startede om eftermiddagen og var regelmæssige fra start af, men de var ikke "lange" nok,

Mit vand gik 10 min før Oliver kom ud,

Ved Cecilie fik jeg også veer først, vandet gik 3-4 timer før hun kom ud

Sender lige en bunke vestøv din vej, pøj pøj med fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

bronihansen

Jeg havede åbenbar 2 fostervands poser så den ene gik da jeg var ti tjek på sygehuset, men blev sendt hjem og skulle komme dagen efter og sættes igang , da jeg havede født en dejlig pige fik jeg af vide at min krop trode at jeg ventet tvillinger men der var kun en dejlig lille pige som er føde i uge 37 +2

Anmeld

3. maj 2010

Rie-mor

Meget rart lige at høre fra jer hvordan det starter, men hvor er det også meget individuelt

Jeg havde termin i onsdags og der er ikke rigtig tegn på så meget.. Havde dog en masse plukkeveer hele dagen igår og tænkte at nu må det da snart være. Men de gjorde ikke ondt, nok "hygge veer" som også i siger.

Så jeg var ude og gå lange turer 2 gange, i håb om at fremprovokere processen, men intet skete. Efter en god nattesøvn er det som om det er "gået i stå" Jeg må ud og gå på bakker i dag

Sender også vestøv til dig ******pust*****

Anmeld

3. maj 2010

Hansen97

Ja, jeg tænker enormt meget over hvornår det er nu.. Jeg har haft kraftige mens.smerter siden uge 34, men her de sidste to uger ca, er de taget til i styrke.. - Og jeg tror hele tiden, at nu er det nu, men nej...

Så jeg håber egentlig vandet går, for så en man vel ikke i tvivl!?

Så hvad skete først ved jer, veer eller vandet der gik?

Har du født flere gange, så tag den første fødsel..

Marikka 38+3. (vestøv modtages også gerne)

ved den første fik jeg først veer og 18 timer efter er han født.. (38+3)

ved nummer 2 gik vandet uden forvarsel kl. 19.15 og kl. 19.30 kom veerne rullende uden pause og hun er født kl. 21.02. Nåede lige at komme på sygehuset på en fødestue og vups var hun ude... (40+2)

Og masser af vestøv i din retning

Anmeld

3. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge min fødsler er startet med veer og vandet er først taget godt inde i fødslerne af JM

Anmeld

3. maj 2010

Bare mig..

Super dejligt, at der er så mange der har villet dele, og kom gerne med flere svar.. Som der skrives længere oppe, er det godt nok meget individuelt. - Havde måske håbet at flest havde oplevet vandet der gik først Men omvendt lyder det heller ikke som om man er i tvivl hvis det er veerne der kommer først

Ja utålmodig!? Meget, men lige så meget fordi min krop hele tiden siger nu, men nej, så er det bare ikke nu!
Jeg er først blevet utålmodig nu, og havde min krop ikke drillet, havde jeg garanteret kunne "holde" det ud resten af tiden, men nej..

Anmeld

3. maj 2010

Nanna1985

Fik veer begge gange og begge blev vandet os taget af JM..

Anmeld

3. maj 2010

NinaNymannMadsen

vandet gik først her ved mig og havde slet ikke mærket noget til det hele dagen (vandet gik 02:40) ca 10 minutter efter kom veerene så med de der 2 minutters mellemrum lige på og hårdt.

var lige blevet færdig med at snakke med fødegangen da veerene kom, da sagde jeg kunne komme ind klokken 10 næste morgen hvis ikke der var sket noget inden jo. og da veerene så kom så gik der to timer så var jeg oppe på fødegangen og 3 cm åben der var klokken 5:00 ca og min datter er født 9:19

Anmeld

3. maj 2010

Valle81

Begge gange fik jeg veer først og vandet så taget af Jm:0)

Ca en time efter vandet var taget begge gange havde jeg født:0)

Christina

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Barn 1 : Vandet gik da jeg fik presseveer
Barn 2 : Vandet blev taget og 8 minutter efter blev jeg mor igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.