Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Okay, så man kan ikke være sikker på der sker noget, bare fordi vandet går... Men omvendt, så VED man jo at der ikke er så lang tid til endnu.. - I hvertfald ikke uger!
nemlig men håber godt nok ikke for dig det sker fordi det er sku hårdt og gå frem og tilbage fra fødegangen og barselsgangen... og der ikke sker noget og man kan ikke sove fordi man tænker og tænker og man bliver lyttet på de høre til babyen og man bliver kigget på og de stikker en pille op alt for tit uhhh ikke sjovt...¨¨
det blev vist til en gang ond snak hihihi... ej det var det hele vær og ville gøre det igen for min søn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Altså jeg havde veer fra kl. 14 til kl. 4 om natten, før vandet gik. Men det var hyggeveer. Det jeg tæller som veer, bagefter vandet gik fik jeg VEER!!!!!!!!!!! I den grad. Så altså, jeg har stemt først veer så vand, men der hvor jeg tæller min aktive fødsel, er fra kl. 4 om morgenen, hvor vandet gik
Altså jeg havde veer fra kl. 14 til kl. 4 om natten, før vandet gik. Men det var hyggeveer. Det jeg tæller som veer, bagefter vandet gik fik jeg VEER!!!!!!!!!!! I den grad. Så altså, jeg har stemt først veer så vand, men der hvor jeg tæller min aktive fødsel, er fra kl. 4 om morgenen, hvor vandet gik
Mine bliver også bare ved de der (sorry) SKIDE "hygge"veer! Hvilket da er super træls! Især nu hvor jeg har haft dem i et par uger..
~~M.Nielsen~~ skriver: Mine bliver også bare ved de der (sorry) SKIDE "hygge"veer! Hvilket da er super træls! Især nu hvor jeg har haft dem i et par uger..
De kommer heldigvis sikkert snart
Ja det håber jeg, men det er også derfor jeg tænker om man er i tvivl?!
~~M.Nielsen~~ skriver: Ja det håber jeg, men det er også derfor jeg tænker om man er i tvivl?!
Det tænkte jeg bare SÅÅÅÅÅ meget... Men man ER IKKE i tvivl... Hehe... Det fik jeg også atvide af min jm... hehe... Og det passer altså...!
Zafir skriver: Det tænkte jeg bare SÅÅÅÅÅ meget... Men man ER IKKE i tvivl... Hehe... Det fik jeg også atvide af min jm... hehe... Og det passer altså...!
Nej det siger de godt nok. Så hvis jeg er i tvivl så er det i hvertfald ikke rigtige veer...
Tak for svaret!
~~M.Nielsen~~ skriver: Nej det siger de godt nok. Så hvis jeg er i tvivl så er det i hvertfald ikke rigtige veer... Tak for svaret!
Ai hehe... Sikkert ikk
~~M.Nielsen~~ skriver: Ja, jeg tænker enormt meget over hvornår det er nu.. Jeg har haft kraftige mens.smerter siden uge 34, men her de sidste to uger ca, er de taget til i styrke.. - Og jeg tror hele tiden, at nu er det nu, men nej... Så jeg håber egentlig vandet går, for så en man vel ikke i tvivl!? Så hvad skete først ved jer, veer eller vandet der gik? Har du født flere gange, så tag den første fødsel.. Marikka 38+3. (vestøv modtages også gerne)
Ja, jeg tænker enormt meget over hvornår det er nu.. Jeg har haft kraftige mens.smerter siden uge 34, men her de sidste to uger ca, er de taget til i styrke.. - Og jeg tror hele tiden, at nu er det nu, men nej...
Så jeg håber egentlig vandet går, for så en man vel ikke i tvivl!?
Så hvad skete først ved jer, veer eller vandet der gik?
Har du født flere gange, så tag den første fødsel..
Marikka 38+3. (vestøv modtages også gerne)
Uh der er en som er ved at blive en smule utålmodig nu ? .. Sender dig en masse vestøv og ønsker dig en rigtig god fødsel !
Begge gange er mit vand gået LIGE inden presseveerne kom, så mon ikke det gør det denne gang også :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128